OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Justin se for deg dette:

"Og vinnern av årets community går til,(begge de arrogante fissene Justin & Nilo er allerede på vei for å motta prisen) SPILLEGAL!"

Justin tar prisen og klapper ned Linni Meister, kaster prisen til Nilo mens han tar sin signatur MJ grab crotch stance og skriker "HIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIII"

Dette kan bli bra....
 
Egentlig burde ribsskog også vært med, det er jo gode muligheter for konspirasjoner når alle de tre andre nominerte samarbeider under samme paraply.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hvis ikke jeg tar helt feil har du sovet i senga mi, Nabbe, og du vet utmerket godt at det er masse førsteklasses mennesker her. At vi har en litt røff omgangsform hindrer ikke forumet i å være solid gull for de som faktisk klarer å grave seg gjennom de høye barrierene som settes opp for dem. Selv om vi ikke er like aktive som andre spillfora, så er diskusjonen her rundt spill (det lille som er av den) fryktelig mye mer reflektert og interessant enn på noe annet forum.

Hvis Nabbe er nærkis, så tror jeg forøvrig jaggu at jeg er det også.
Klart jeg vet det, men denne tråden er fortsatt pinlig å lese, og det egentlig det jeg reagerte på. Så sånn er det.

SirkusMartin: Spis bæsjen til bæsjen min. Ganger uendelige millioner.
 
Frenzy'd. :D

Edit: SG-øl på fredag, plz.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Åh, du skrev opprinnelig noe vettugt?

Eivind: Fredag låter bra, men bare hvis vi får med flere, jeg nekter å sitte og leke pinlig stillhet med deg. Også må det ikke bli for hardt siden jeg har familielønsj dagen derpå.
 
Gratulerer med nominasjonen, SG. Lykke til når prisen skal deles ut.

Syns det er synd at det ble så mye fram og tilbake dissing av BF og SG på begge sidene. Jeg vet ikke helt hva SG står for, men vet at BF.no har gjort mye bra for brukerne sine med tanke på de har hatt oppe mange servere i mange forskjellige spill, arrangert turneringer, "bigwars", o.l.

På alle nettsteder finner man folk som tror de er verdensmestre og disser konkurrentene. De finnes på BF.no, og de finnes tydelgivis på SG etter å ha lest denne tråden. Det er bare helt normalt, men det trenger ikke akkurat å bli "krig" av den grunn.

Og er det noe Battlefield er ekspert på er det krig, så man vet jo hvordan det hadde gått :p

Igjen, lykke til. Måtte det beste nettsamfunnet vinne.

Hilsen Lygre fra BF.no.
 
Lygre: Du ser nok at takhøyden er noe høyere her på spillegal enn bf, og dermed kan det som dere oppfattes som "krig"(SERIOUS BUSINESS) bare være en liten hverdagslig diskusjon for mange av spillegals medlemmer.

Det er ingen tvil om at bf.no er storfavoritt for denne prisen i mine øyne, men jeg mener spillegal fortjener den, rett og slett fordi den er noe annerledes. Burde ikke trackmania.no vært nominert, eller har det spillet dødd ut helt?
 
Sivilisert diskusjon på min spillegal?!

Ingen voksen person med vett i toppen ville diskutert noe som helst på BF.no, det er fakta. Jeg skal ikke forsvare hølet som er spillegal, men våre medlemer hadde aldri liret av oneliners på oneliners med "Dette spillet synes jeg er fett" og "hehe". Dere har diskusjoner uten noen som helst form for innsikt, dass kjedelige mainstream meninger og søppelhuer som ikke er intressante for fem øre.

Ha en fin kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
You tell'em, Steve-Dave.
 
Eivind, har du vært inne på BF.nos forum? Vi har veldig mange diskusjoner om generelle ting som filmer, musikk, sport og alt annet som sikkert dere også har.

Også er det underfora og tråder for mange PC-spill og konsollspill. Vi kan diskutere både seriøst om hva som helst, men også mye tullball. Hvorfor kommer du med så mye negativt om BF.no? Det ser ikke ut som at du har helt oversikt over forumet til BF.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?act=idx
 
Forskjellen med SG og BF er, som thetrain og Eivind påpeker, at distansen mellom topp- og bunnnivået på SG overskrider med solid margin nivået man finner på BF.
De dype og innsiktsfulle spilldiskusjonene dere fører på BF ville knapt fascinert en eneste quasi-intellektuell, spillintteressert person, samtidig som "tullball"-periodene deres på ingen måte overgår den lave underholdningsverdien i det gjennomsnittlige pisspreiket man f.eks finner på catch-gamer.no, eller lignende.
Bullshit til indrefilet-skalaen når helt andre dybder og høyder på SG.

Gjør det vårt forum noe bedre? Ikke nødvendigivs.
Om noe så gjør det BF til en "tryggere" plass å være, noe som gjenspeiler de gjennomsnittlig 600 aktive medlemmene på BF, versus SGs drøyt 100 aktive medlemmer.
BF er mainstream, og derfor også en "verdigere" vinner av den forgyllte pikken, mens SG derimot er for de litt mer spesiellt interesserte.

Men igjen. Det er vel strengt tatt ikke en sjel på forumet her som virkelig bryr seg om denne prisen. Hovedsaklig grunnet likegyldighet, og fordi majoriteten av oss er klare over hvor håpløst ubruklig Gullstikka er som arangement.
Hadde vi vunnet, så ville uansett prisen bare endt opp som støvsamler på hylla til Endre.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Forskjellen med SG og BF er, som thetrain og Eivind påpeker, at distansen mellom topp- og bunnnivået på SG overskrider med solid margin nivået man finner på BF.
De dype og innsiktsfulle spilldiskusjonene dere fører på BF ville knapt fascinert en eneste quasi-intellektuell, spillintteressert person, samtidig som "tullball"-periodene deres på ingen måte overgår den lave underholdningsverdien i det gjennomsnittlige pisspreiket man f.eks finner på catch-gamer.no, eller lignende.
Bullshit til indrefilet-skalaen når helt andre dybder og høyder på SG.

Gjør det vårt forum noe bedre? Ikke nødvendigivs.
Om noe så gjør det BF til en "tryggere" plass å være, noe som gjenspeiler de gjennomsnittlig 600 aktive medlemmene på BF, versus SGs drøyt 100 aktive medlemmer.
BF er mainstream, og derfor også en "verdigere" vinner av den forgyllte pikken, mens SG derimot er for de litt mer spesiellt interesserte.

Men igjen. Det er vel strengt tatt ikke en sjel på forumet her som virkelig bryr seg om denne prisen. Hovedsaklig grunnet likegyldighet, og fordi majoriteten av oss er klare over hvor håpløst ubruklig Gullstikka er som arangement.
Hadde vi vunnet, så ville uansett prisen bare endt opp som støvsamler på hylla til Endre.
Hvis du liksom skal representere den intellektuelle og seriøse bastion her (noe du forøvrig feiler på med høye knespark), kan du ikke ihvertfall prøve å skrive riktig norsk? Kan du ikke prøve å utkrystalisere noe som kan minne om et kongruent argument, påstand, eller hva som helst annet enn totalt ræl?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Eivind, har du vært inne på BF.nos forum? Vi har veldig mange diskusjoner om generelle ting som filmer, musikk, sport og alt annet som sikkert dere også har.

Også er det underfora og tråder for mange PC-spill og konsollspill. Vi kan diskutere både seriøst om hva som helst, men også mye tullball. Hvorfor kommer du med så mye negativt om BF.no? Det ser ikke ut som at du har helt oversikt over forumet til BF.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?act=idx
Jeg gremmes over prakisk talt hver eneste tråd inne på Generelt-forumet deres. For noe kjedelig ræl.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er looking all hot and sexy, er på skolen men tar meg fri for å stikke bortover i ett-tiden. Gikk ikke gangsta, og bestemt meg for å ikke hive gjenstander på de som vinner, muligens sjekke opp damene deres.
Jeg er med på SG pils, alle de kule på SG har tlf-nummeret mitt så drop me a line/holla at`cha boi, så blir det kos.