OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Husker det enda!? Jeg kommer aldri til å tilgi deg! :argh:

Sesong 8 kan du gjøre som du vil med, det er ingen som ser på det lenger.
 
Husker det enda!? Jeg kommer aldri til å tilgi deg! :argh:

Sesong 8 kan du gjøre som du vil med, det er ingen som ser på det lenger.
Nei, jeg tror jeg skal stå over å poste noen flere spoliere på noe som helst. Er blitt for kjedlig med åra til å gidde å erte på meg forum folk.

Var morro i gamledager though, folk tok jo helt av :ler:
 
Jeg fikk ikke med meg noe særlig av det store kalaset (offline i en uke), men rakk å se at jeg ble sitert på BF-forumet med dette utsagnet.
Kanskje på tide å fjerne alle niggerbæsjeoverskriftene.
Jeg har ikke tenkt å lalle om hvor åndssvake enkelte BF-brukere er, forsvare kvaliteten til Spillegal eller gnåle om hvem som fortjener å vinne; jeg synes bare det er fint at Endre har fått trofé etter alle disse årene og gode greier. Jeg er ikke overmåtelig interessert i Gullstikka (norsk prisutdeling, hurra); jeg ville egentlig bare si SIRIOUS BIZNISZ!!!!!1111
Alle som kommer hit og griner får med meg å gjøre. Ikke fordi jeg føler noe stort press over å forsvare Spillegal, men fordi folk må få huet ut av ræva og bli indignerte over litt viktigere ting, kanskje. Mulig jeg undervurderer dagens femtenåringer, men ærlig talt. BUTTHURT er den nye vinen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei igjen! Til dere som trenger en reminder vant Norges beste spillside Spillegal.no Gullstikka under 2009 showet. Jeg tok på dressen og holdt tale når jeg tok imot prisen på vegne av oss, en tale jeg i lang tid har hatt liggende. Men nå er tiden moden/nå har jeg fått fingeren ut av ræva!

Megan Fox: "Og over til årets mest omtalte pris, en tildeling hele verdens øyne er rettet mot! Vinneren av Gullstikka for Årets Community er... SPILLEGAL.NO!"
Publikum: "Hurra!"
Justin Case: "Takk for det!" *kremt*
"Det er veldig mange i Norge som idag har både spillinteresse og internett. Samtidig føler de fleste av disse de har meninger andre burde høre, så vi registrerer oss på forumer og hiver oss over tastaturene, både med og uten Caps Lock.
Det finnes mange av disse forumene, et godt antall norske, og jeg kan med full sikkerhet si at spillegal.no er det mest unike. Det beste, ikke i det hele tatt; forumet oversvømmes av useriøse temaer, bæsj og tullete diskusjoner. Men samtidig har vi en veldig hard linje på kvalitetsnivå: Bidrar du med ettordsposter, skriver kebab- eller internettnorsk, har ubegrunnede meninger eller tynne argumenter vil du fort og hardt få en e-penis i trynet.
På spillegal.no/forum finner du noen av de beste, mest innholdsrike og konstruktive debattene om spillbransjen blant norske spillfora. Hos oss finner du gode diskusjoner om spillteknikk -og mekanikk, spesifikke titler og spillkultur, gjerne ført av de mer oppegående mennesker jeg har møtt på internett. Spillegal.no er definitivt ikke for alle, vi er rasshøl mange av oss, men kommer du igjennom kvalitetsfilteret vil du oppleve det mest spennende og innholdsrike forumet gaming-Norge har å tilby.
Takk til juryen for prisen, og holla word up til de andre nominerte; sammen får vi gamingkulturen i Norge til å vokse, som er det viktigste. Justin Case."
Megan Fox: "Det var hot, bli med hjem til meg og romvenninnene mine?"
Justin Case: "Jaok da."


Ikke tenk på det dårlige språket, alle så jeg ikke var norsk.
 
Right on, preach, osv. Nå skulle jeg ønske jeg var der. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
Men du nevnte jo ikke hva vi har gjort for norsk e-sport!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå fikk jeg plutselig et bilde i hodet av at Megan Fox er transe, og prøver å suge seg selv...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du har såpass langt hår at.. nei. Nei, det blir for stygt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde jeg vært Megan Fox, hadde jeg funnet ut hvem som var meg og sugd pikken min.
Så hvis du hadde vært Megan Fox hadde du funnet en helt tilfeldig kis du ikke ante hvem var og sugd ham?

Trenger ikke være Megan Fox for å gjøre det, kompis.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Stemmer, jeg får sånne hele tiden.