Old School. Spillegale spillere spiller analoge spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
When.

OKAY noen som er med på noe spilling av noe brett (eller noe kort) i Stange Rock City? Ja, det er et lite tettsted midt på Hedemarken, men du kommer deg dit med tog på halvannen time fra Oslo. Og er du på Stange stasjon, ja, da er du ti minutters gange unna kåken min. "Sentralt i Oslo" du liksom, det er sentralt på Stange som gjelder.

Så, ja. Jeg tenker meg at vi samles en lørdag og får på no mat og no spillings. Kjerringa kokkelerer, betingelsen er at hun får være med på spillinga. Bring your own drekak, MEN ikke noe fyllings siden det = et svart høl for brettspillopplevelsen.

Dato? Enten 10. eller 17. september er forslaget per i dag. Overnattingsmuligheter er det litt dårlig med er jeg redd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Buu.

Når kan du da?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Jeg skal på konsert 16. (tror jeg det er), så 17. kan jeg sikkert dure opp. Og ta med noen i bilen. Er det mulig å kræsje eller holder jeg meg edru?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Vel, du har vært her før og veit hvor kanongod plass det er. "Helst ikke" er egentlig regelen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#28
Ingen overnattingsmulighet? Det er jo helt fag, alle vet at brettspill pågår til langt på natt.

17. funker for meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Om dere synes det er greit å forklare meg reglene først, hadde dette vært gøy å være med på! Shotgun i Buggzmobilen!
 
#34
Munchkin, Et kortspill designet av Steve Jackson. Vet ikke helt hva det kan minne om, men man er seg selv, og "trasker rundt i dungeons" dvs trekker kort som ser ut som dører. Da kan det komme monstere og annet stæsj. Monstere kan være noe sånt som dette:
Vil bare kommentere dette, og dette er nå mitt nye favorittspill. Er helt fantastisk morsomt og veldig enkelt og lettbeint (er litt sånn tommyball-aktig, da nesten hvert kort tilfører nye regler). Prøvde først high fantasy-varianten, og så super munchkin, hvor man er superhelter i stedet. Nå har hele vennegjengen min fått helt dilla og vi har nå både cowboy og Zombie-tema i tillegg, samt diverse ekstra kortpakke. Om noen uker skal vi smekke sammen alle og kombinere dem i et spill, yay!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#35
Blir det no på lørdag eller?

Forresten så synes jeg spillet fra siste Board James så ganske kult ut.

PS. Her er mer om dette:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
Jeg kommer, men husker ikke hvem jeg evt. skulle ta med meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Nei, det var det. Hvem kommer egentlig? Litt greit å vite.

Og: Å skær vi spella?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
Jeg kan ta med det jeg har av Dominion. Hvis noen har no Zombies!!!ings så haddet det og vært knall.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Jeg er nysgjerrig så slenger meg gjerne med!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Herlig, da er vi... dere to pluss kjerringa og meg, foreløpig. Det er lov å slenge seg med fortsatt, altså.

Kan si det sånn at vi har gassgrill og ganske mye grillmat i fryseren, så tenker vi satser på no grillings. Vi kan sitte på verandaen hvis det skulle bli sol og god temperatur, eller inne hvis ikke.