Old School. Spillegale spillere spiller analoge spill.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#41
Yetipants skrev:
Herlig, da er vi... dere to pluss kjerringa og meg, foreløpig. Det er lov å slenge seg med fortsatt, altså.

Kan si det sånn at vi har gassgrill og ganske mye grillmat i fryseren, så tenker vi satser på no grillings. Vi kan sitte på verandaen hvis det skulle bli sol og god temperatur, eller inne hvis ikke.
Altså, dere kunne lånt zombies! Av meg, men da må det hentes idag. Idag. idag. Drar i morgen tidlig til Nabbehateland.
 
#42
Er blitt jagd med til løten i helga, så blir gjerne med om ikke fruen har laget alt for store planer for lørdags kveld. Noe hun sikkert har. Slenger med meg Munchkin Zombies på toget uansett, i tilfelle jeg faktisk kan komme (seriøst, det eier).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Er blitt jagd med til løten i helga, så blir gjerne med om ikke fruen har laget alt for store planer for lørdags kveld. Noe hun sikkert har. Slenger med meg Munchkin Zombies på toget uansett, i tilfelle jeg faktisk kan komme (seriøst, det eier).
Hey, kjør på. Ta med frua, så kan dere ha romantisk grillmiddag på verandaen vår i striregnet.

Sånn ellers skal jeg høre om det er muligheter for å få slengt sammen en runde med min hulde vivs viden kjente potetsalat (noe det antageligvis er). Dere som har fått en smak på Vegårshei kan forhåpentligvis attestere at den virkelig er noe å glede seg til. ^^

Sånn apropos prinsessespillet så er vel det nærmeste vi kommer her i gården Ticket To Ride: Nordic Edition. Tror dog ikke det er så horribelt.

Men ja, ta med Dominion og Zombies og hele sulamitten; har Settlers of Catan og Illuminati! selv, så da har vi litt å velge mellom hvis det kniper.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#46
Blir vi seks stykker tror jeg uansett to bord vil lønne seg, det er få spill som egner seg med så mange samtidig.

Klaymen, se til helvete å dra med deg kjerringa opp til Tryggve!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Jeg fikk ikke smake!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#49
Dette høres bra ut, da håper jeg på å bli plukket opp av Buggz i morgen på et tidspunkt så blir det kos i Stange!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Apropos det, når tid tenker vi å møtes/sette i gegangen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Og angående hva vi skal spille kjenner jeg ikke til noen av alternativene godt på forhånd så ser det gjerne an, kult å ha å velge i!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#52
Dette skal selvsagt streames?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#53
Alt vil SELVSAGT streames live, det vil bare ikke havne på noen som helst webside. Men kanskje en og annen stemningsvideo gjør det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Jeg var vel den eneste, etter du ga meg et blikk som om du skulle knive meg i småbiter for å spørre.
Overdriv LITT mer'a! Folk skjønner vel at jeg ikke bare kan strø om meg med potetsalat, ække LAGD av pottit da lissom.

Tidspunkt: Vel, jeg ser for meg litt tidlig ettermiddag, sånn cirka firetida slik at vi unngår å sitte klokka tre på natta og bare pushe for å bli ferdig. Eller hur?
 
#56
4-tiden høres litt tidlig ut, for har noen andre planer omtrent samtidig. (Sushi på Hamar og muligens påfølgende matforgiftning) Men vi har bil og tid senere på kvelden(6-ish), om det er tillat å komme senere bare for å være litt sosiale? Et telefonnummer og en adresse hadde vært kjekt å ha, i så tilfelle. Mat trenger vi ikke da.

Min kjære klaymen vil påpeke at Munchkin fint tar 6 spillere og skal i følge pakken ta mellom 1 og 2 timer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
The more the merrier, sier vi da. Jeg sender en PM med no telefonnummer og adressings, både til deg og han der Klaymen.

Og, vel, mest aktuelt for Buggz og Justin antar jeg, så: Hvis dere virkelig, virkelig har lyst kan dere sove over. Men: Det blir på jalla madrasser, midt i stua. Og dere må ut herfra før halv ti på søndag. Hvorfor? Jo, fordi vi skal til frisøren. Og, øh, det er søndag, dagen man tilbringer sammen med dama/typen.

Hva mat angår så har vi akkurat tatt opp følgende fra fryseren, hvis jeg ikke husker feil:
- Tre nakkekoteletter
- En pose chorizogrill
- En pose bratwurst
- En pakke grillskiver
- En marinert flintstek
- En pakke spareribs

Hvis det ikke er bra nok for akkurat deg så får du ta med noe som er det. Og BYOB.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Frisør på søndag? Høres ut som familieklipp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Høres ut som om det er da hun vi kjenner som er frisør og gjør det skambillig kan.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#60
Ikke verst servering, jeg takker og bukker!

Angående overnatting er ikke det noe stort must for meg men kommer egentlig an på Mr. Buggz som skal kjøre.