Old School. Spillegale spillere spiller analoge spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Ikke verst servering, jeg takker og bukker!

Angående overnatting er ikke det noe stort must for meg men kommer egentlig an på Mr. Buggz som skal kjøre.
Schtemmer. Da er det Gubbz som må svare, det er fint å få beskjed litt før siden vi må til svigers og hente madrasser i tilfelle.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#63
Hvis vi må så tidlig opp tror jeg like gjerne vi kjører tilbake igjen etter vi har spilt oss ferdige.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#64
Den er god, da tar jeg bare med øl, no snacks og mitt gode humør!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Høres bra ut. Ting skal være klappet og klart her nå, så det er bare å slenge innom. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Den hårklippen i morra trengs, ser man.

Men ja, dette var stas. Fant ut at Dominion er et skikkelig bra spill; genialt nok er det Magic bare uten at du kan kjøpe deg til en superdeck, så egentlig omtrent det motsatte av Magic. Fant også ut at Illuminati! er mye mer innvikla enn jeg husket det som, men øøh det ble da et par gode backstabs ut av det. Så ja: Mer sånt. Ble nesten frista til å kjøpe Dominion selv, men vi får se.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#69
Yetipants skrev:
Den hårklippen i morra trengs, ser man.

Men ja, dette var stas. Fant ut at Dominion er et skikkelig bra spill; genialt nok er det Magic bare uten at du kan kjøpe deg til en superdeck, så egentlig omtrent det motsatte av Magic. Fant også ut at Illuminati! er mye mer innvikla enn jeg husket det som, men øøh det ble da et par gode backstabs ut av det. Så ja: Mer sånt. Ble nesten frista til å kjøpe Dominion selv, men vi får se.
... :(
 
#70
Jau, dette var åsåm. Kos å møte buggz og yeti med følge, samt at Dominion var helt rått. Illumniati var tregt i starten, men tok seg opp og jeg ser for meg at det kan bli rimelig kult det også. Frister til gjentagelse! Samt at jeg ser at det ikke bare er yeti som trenger kløpp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Heheh. :D

Men ja, moro å treffe dere også. Alltid artig å øke bekjentskapskretsen. Veit ikke hvor ofte dere er på Løten, men hvis dere er der seinere går det jo an å si fra hvis dere vil ha noe selskap. Er ikke akkurat langt unna.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Forresten, Filip kan ikke lenger si at han ikke har hørt Friday eller Ring meg. Det gleder meg å kunne melde dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#73
Skjønner ikke hva du prater om.

Klaymen: Ikke no koselig å møte meg igjen ja skjønner koselig det.

Men ja dette var gøy; godt selskap, Dominion viste seg å være stor stas og Illuminati synes naturligvis jeg var kult (siden det var et ordentlig svindlerspill dvs. jeg vant) så dette kan vi gjerne gjøre om igjen! Selv om jeg gjerne tester fler spill, både munchespillet og alt med zombies virker fett så sign me up and throw away the pen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#74
Dette var en knallkveld. Ikke bare førsteklasses middag av herr og fru Sollid, men det var veldig trivelig stemning etterpå og jeg liker å møte SG-ere, spesielt SG-ere jeg ikke har møtt før. Dominion er og blir mitt favorittspill av den analoge typen, så det gleder meg selvsagt at det ble godt mottatt. Illuminati kom tregt i gang, men begynte å se en del muligheter etter hvert og greide å svindle til meg en del heavy shit av Klaymen. Jeg ser for meg at neste runde med det blir ganske gode greier.

Ellers tror jeg Zombies!!! burde bli neste spill (ispedd noen runder Dominion ofc), da det spillet kan legge opp til å enorme mengder backstabbing og butthurt atte hjelp, men likevel har man alltid muligheten til å fortsette å spille. Og det inkluderer zombier og alt med zombier er jo bra.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#75
Zombies er den med kort og små zombiefigurer og sånn, right? Vi fant ut at den var broken, gitt flere enn tre spillere. Det derre jævla "ofre et liv for å flytte noen til sentrum"-kortet bl.a.
 
#77
Var selvfølgelig stor stas å henge med Justin igjen og. :p Og vi er i Løten rett som det er, Yeti, så skal si fra om det blir tid (opp til frøkna det, egentlig).

Sånn ellers er Oblivione helt gira og driver og sjekker priser på Dominion nå, så mulig det blir mer av det i heimen her og. Så da får jeg trent og kan komme tilbake with a venegance til neste omgang! Forøvrig litt synd vi ikke fikk tid til en runde Munchkin, men vi får ta det igjen neste omgang.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#78
SirkusMartin skrev:
Zombies er den med kort og små zombiefigurer og sånn, right? Vi fant ut at den var broken, gitt flere enn tre spillere. Det derre jævla "ofre et liv for å flytte noen til sentrum"-kortet bl.a.
Disagree. Det er seff kjipt å gjøre det, men et liv i det spillet er ganske mye verdt. Mulig du har spilt med kjipe folk, men jeg synes det er knall ihvertfall. Eneste ulempene med spillet er egentlig at det tar altfor stor plass, pluss at man har for lite zombier, så det må bestilles ekstra.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#79
Sånn ellers er Oblivione helt gira og driver og sjekker priser på Dominion nå, så mulig det blir mer av det i heimen her og.
:D

Brettspill.no har de greieste norske prisene. Pass litt på og, for Main Set finnes både på engelsk norsk, mens alle utvidelsene utelukkende finnes på engelsk. Som dere kanskje merket er også alle kortene uhyre presist formulert, og jeg stoler rett og slett ikke på oversettelsen.