Jeg har en konspirasjonsteori om hvorfor det går så jævlig treigt nå. Play har begynt å bruke et firma som heter Nordisk Express. Vet ikke om det er de som transporterer posten fra England til Norge, eller hva de gjør, men de er iallfall innblandet (etter å ha fått det bekreftet av en del uavhengige personer).
Nordisk Express driver ikke kurertjenester, så posten de frakter havner i postkassen/på postkontoret sammen med all den andre posten du får fra Posten Norge. Etter å ha snakket med noen uavhengige folk som i den siste tiden har fått toll på varer fra Play, har de ikke lenger fått det fra Posten, men faktura i posten fra Nordisk Express. Min teori er at Nordisk Express har overtatt postleveransene fra Play, og at det er derfor det går så mye treigere nå.
Jeg har nemlig selv slitt med Nordisk Express. Jeg gidder ikke fortelle hele den lange historien nå (mange av dere har lest på det forrige forumet), men kort fortalt tok det Nordisk Express 2 måneder å frakte en boksamling fra Plays lager og hjem til meg.
Kanskje jeg har sett for mye X-Files, men der har du min lille "konspirasjonsteori".