One Night Ultimate Werewolf

Ser sånn til info da, at Shinra ruller 1 innlegg mer enn meg i dette spillet, det er greit? Jeg kjenner jeg får mark av dere.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du failet i å være aktiv. Du ble bannet fra neste spill. Du kan være med på neste for å redeeme deg selv.
Det handlet ikke bare om å skrive, men også stemmingen. Jeg tviler sterkt på at du la deg før klokken 20:00, og hvis du var så trøtt som du sier, når man VET at spillet kun varer en liten stund og når du I TILLEGG VET at en annen allerede har droppa ut fordi han kom til å være opptatt med noe annet så burde du skjønt at den plutselige julegavehandlingen din som du skulle gjøre den dagen ville kommet i veien. Alle som ville være med følte at de hadde greit med tid til å være med. Martin sa på den nye runden, passer nok litt dårlig nå, har mye å fikse. Så den derre grininga di kan bare drite i.
Og du kan være med neste gang, no stress, men denne gangen så ble det ikke det. Det hadde skjedd med meg også hvis jeg hadde plutselig måttet forsvinne fra spillet.

Det blir litt som å avtale å spille et spill online, f.eks dota, wow, cs, whatevs forever, også dagen etter si. Sorry ble så trøtt jeg. også måtte jeg kjøpe gaver da. også bare slokna jeg lzm.
Da kan man heller si ifra den kvelden. Vanlig høflighet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Virker som at noen fikk krympa capsen sin i vask iallefall

Nei, altså, ser den. Nå veit jeg ikke begrunnelsen for hvorfor, men det kan jo ha spilt inn det med stemminga og tilgjengligheta? Valgte bevisst å ikke gjøre mer ut av meg da Thinaran skjønte rollen min med engang, poenget var å svare først når jeg ble spurt direkte (noe jeg også gjorde) i håp om at ting skulle eskalere såpass at jeg ikke ble husket. Hadde også en rolle som var ekstremt diffus med tanke på at det eneste jeg visste var at jeg hadde en rolle jeg ikke visste hva var. Uansett, unnskyldninger/ forklaringer spiller ingen rolle, man får høre med Buggz hva som var tanken bak

Edit: Jaggu... Bare 15min etter Agra. Dumt å oppdatere, ja
 
Det er helt greit. Men jeg sa aldri noe om julegaveshopping, jeg sa at det hamret inn med jobb på kontoret, noe som var ganske uforutsett og var i tillegg alene. Så det var grunnen til at den kom veldig sent. Avstemningen forsto jeg begynte klokka 22, derav at jeg la meg tidlig og misset det. Og som sagt tidligere så tenkte jeg at jeg ikke ville svare før noen rettet mistanke mot meg direkte.

Føler at jeg vil svare for meg når folk begynner med personangrep fordi jeg hadde få kommentarer og vil utestenge meg fra alt av femtidige forumspill, selvom de vet hvor aktiv jeg har vært i de som foregikk over lang tid i forhold til mange andre.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har aldri sagt permban.
Dette er spillegal. Man sier alltid permaban, men mener én gang. Eller. Demake mener nok Permaban.
Ja. Du har vært aktiv de forrige gangen, og det er bra. Men denne gangen failet du, enten du vil eller ikke, uavhengig om det var din feil eller noen andres. ok?
 
Smetter bare innom for å si at det var stas å i hvert fall få være med som offer =D

Grattis riffen