One Night Ultimate Werewolf

Sorry mac, men når alt foregår i jobbtimer så kan det fort være litt vanskelig med tanke på at alt skal være i havn før romjulsuka her, så det var litt dårlig timet, dessuten har jeg deltatt ved å peke noen fingre, men hadde vel av mine varulvinteresser ikke så lyst til å være på toppen av haugen, siden man ikke vinner av å bli hengt og heller se de to som innlysende var garvere sloss om oppmerksomheten.

Ser jo at dere angrep riffen på samme punkt. Man kan ikke ta fri to dager bare fordi man spiller varulvspill. Og som sagt så tilsier rollen vår at vi burde holde litt kjeft og la resten grave sin egen grav.

Så, don´t hate the player, hate the game... Og jeg vant.
 

demake

Seksuelt godteri
Nei, det gjorde du ikke.
 
Dersom man ikke har mulighet til å sjekke innom bør man kanskje ikke være med?
Det var mellom 22 og i formiddag jeg ikke hadde mulighet, fordi jeg var stuptrøtt og la meg tidlig og hadde en mengde jobb som kom dumpet inn på kontoret i dag tidlig. Sorry, men dette kunne jeg ikke forutse. Jeg har forøvrig lest igjennom tråden stadig og sagt mitt og stilt spørsmål som aldri ble svart på, så ikke hat fordi jeg spilte rollen min bra.

Hadde jeg forøvrig vært litt mer inkludert i form av å bli beskyldt for noe så kanskje jeg også hadde følt mer ansvar for å regnvaske meg selv, men det ble jeg ikke i noen særlig grad, selv om dere burde lært at det oftest er de som holder kjeft som har mest å skjule.
 
Jeg er med, skal prøve å få presset inn litt mer på formiddagen. Hvis ikke folk skal emoe over at dere måtte vente på stemmen min.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er med.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg kan sette opp roller og slikt i kveld, så er vi antageligvis i gang i morgen. Hvem flere er med? Fire stk holder, men artig om flere er med og.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er gjerne med igjen, satser på at jeg ikke får tidenes mest udefinerte rolle igjen
 

Terje

mostly harmless
Nesten full sirkelstemming. Godt jobba. Men siden mine egne teorier ikke holdt særlig stikk heller så skal jeg vel ikke klage. Jeg så det var en god sjanse for at jeg ville bli drept ihvertfall, se *den* teorien holdt. Kanon.

Neida. Så en runde til? Jeg er med igjen, jeg. Men som jeg nevnte tidligere så har jeg ikke rare sjansen til å være aktiv i arbeidstiden. Følger med på tråden, men å bruke mye tid på å skrive er ikke så enkelt. Sitter jo ikke foran en skjerm på jobb. Og å bruke mye tid på å fifle med mobilen når man er håndtverker er ikke så populært. Rimelig tydelig at man ikke jobber. Prøver å være ganske aktiv ellers. Om dette er greit for surfittene så er jeg med igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det passer greit, for jeg dreit meg ut på vekke-rekkefølgen. Jeg må rulle nye roller uansett! :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er ikke no stress det. Det var mer i går da maximum forsvant fra forumet før klokken 20:00, når kvelden på en måte er da de fleste kan spille. for å være presis så:
Maximum was last seen: Yesterday at 19.24. Så det var det siste tidspunktet maximum var aktiv i går.
Og buggz sa jo at dette er én dag. Kyllingmannen trakk seg for han skjønte at det ville passe dårlig.
Det betyr jo også at Kyllingmannen kan få en ny sjanse. Jeg skal ikke nekte maximum å være med, men hvis man ikke kan på kveldstid mellom klokken 20:00 og 00:00 så er det liten vits å være med.
Aktiviteten idag har jo ikke vært der fordi vi ventet på stemmen til maximum som strengt tatt burde vært hos buggz mellom 22 og 23.

Then again. Tror man kan sette en slags fast frist til å ca sende inn stemme pr. gang, også kan man heller hvis diskusjonen er god og folk ikke er lei, utsette den. :)