One Night Ultimate Werewolf

Terje

mostly harmless
#22
Javel, så Kyllingmannen var altså en varulv. Han har tydeligvis angrepet noen, som igjen tok knekken på han. Men istedet for å si fra til resten av oss så har den/de hengt opp Kaklefyren for å bli funnet, og stukket av imens. De vil ikke at vi skal vite hvem de er, for de er blitt varulver de også. Hvem av oss har vært i nærheten av Hønekaren så han kunne angrepet noen av oss? Det er vel først og fremst spørsmålet. For min egen del har jeg stått ved samlebåndet hele tiden. Sverger. Hvem som helst kan ha vært i nærheten av Tuppegutten uten at jeg har fått det med meg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#24
Det eneste jeg veit er at da jeg fant han, der han hang som en og annen kylling, var at det så'kke særlig bra ut. Det var ganske kjipt, særlig med tanke på at han i tillegg var HMS-ansvarlig her på bruket. Faen heller, veit ikke med dere, men husker jeg kutta meg no jævlig på foldekniven han hadde skaffa seg til jakta i fjor. Han bandasjerte opp denna hånda som en motherfucker. Sku nesten tru'n vart lege øtt.
Men altså. Varulv? Ere ikke sånn at hvis man blir bitt av en varulv og overlever så blir man varulv sjæl eller no, med mindre man klarer å drepe den varulven som beit deg eller no? Men så erre no tidspunkter man må gjøre dette på sånn i forbindelse med månefaser og no greier? Assa.. Mulig det virker som jeg veit litt for mye om det her, men kan jo si at etter at jeg leste den derre boka til Tom Strømnæss så balla det på seg vøtt. Overnaturlige bøker om ufoer og mysterier og alleister kråvvlei og hele pakka. ja. Ble bitt av den derre paranormale basillen da.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Synes Terje kan litt for mye om varulver til at det bare er tilfeldig, men faen heller ingen har'ra spørr MEG om hva jeg mener så jeg veit'a faen jeg. Koser meg her jeg er iallefall, så kan dere krangle og hyle og bite så mye dere faens vil
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Som filmekspert skulle jeg mene jeg har bra greie på varulver. Det som kjennertegner dem er at de er skikkelig buff, så jeg foreslår alle tar av seg på overkroppen.


... samtidig vil jeg ikke utelukke Shinra.
 
#28
Typisk Shinra, som den utspekulerte dritten han er, og begynne med helt tåpelige teorier. Jeg minnes å ha opplevd noe lignende i et annet liv.
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Vel, jeg er seeren, og i løpet av natten sjekket jeg Thinarans kort, og han er en vanlig landsbyboer, så Thinny er...heh...off the hook.
 

Terje

mostly harmless
#30
Interessant. For Demake juger så det renner. Det er faktisk *jeg* som er seer. Og jeg sjekka forøvrig Martin som er enda et punkt demake dreit seg ut på, man sjekker *alltid* Martin. Men han er uskylden sjøl i denne situasjonen iallfall. Landsbyboer.

Så demake er ihvertfall uten tvil varulv. Sansynligvis er Thinaran ikke det, Demake er utspekulert nok til å peke på en uskyldig for å få seg selv til å fremstå som troverdig. Men det er han åpenbart ikke. Vi har varulven vår.
 

demake

Seksuelt godteri
#31
Lol. Kjøss meg så jævlig i rævva Terje. Så både du og Martin er ulver? Interessant.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#32
Shinra: Da spør vi deg nå da. Hva mener du?
Kjenner jeg bryr meg fint lite, så lenge jeg kan gurgle ildvann er jeg fornøyd. Kan være hvemsomhelst, jeg bare slang det ut der at Terje var litt for ivrig på å kaste utpå all info han har om varulver.

Thinaran, du kan bare utelukke meg uansett
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#34
Jeg tenker Terje lyver, siden jeg vet at jeg er landsbyboer. Samtidig er jeg redd for en sånn situasjon hvor den eneste bekreftede landsbyboeren likevel stoler på feil person. Og det er ikke to seere med mindre bråkmakeren har gitt demake sitt kort til Terje ... Men vi vet ikke hvilken rekkefølge rollene gjør ting i.

Shinra kan nok avskrives, det er tydelig at han er for Lodin til å skjønne hvilken side han er på.
 

demake

Seksuelt godteri
#35
Jeg håper du ikke stoler på, Terje, han som eter avfall fra byens søppelspann?

Hvem andre spiser faeces? Jo, varulver. Spiser man dritt så blir man dritt.

Jeg stoler kun på Thinaran. Alle andre kan dra til helvete.
 

Terje

mostly harmless
#36
Ja jøss, la oss alle stole på Demake, den gale vitenskapsmannen som blander sammen gud vet hva i fabrikkens laboratorier. Og tester det ut på tilfeldige landsbyboere. Tipper jeg vet hvor Hønsepjokken fikk lykantropien sin fra ja.
 

demake

Seksuelt godteri
#38
Ikke drit deg ut riffen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#39
Tror nok ikke demake er varulv nei. Men om han er til å stole på? Næh. Det tror jeg ikke.
Stoler mer på Terje.
 

demake

Seksuelt godteri
#40
Vel, hvilke roller fikk folk da? Vi bør kanskje vite litt om hverandre om dette skal funke.
Jeg er som sagt seeren og jeg så på Thinarans kort at han er uskyldig.