One Night Ultimate Werewolf

#42
Jeg tror Terje er den ekte seeren. Det ville vært mer naturlig å sjekke Martin.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#44
Men vi vet ikke hvilken rekkefølge rollene gjør ting i.
Thinaran syntes han kjente et blaff bak seg og snur rundt så fort at han nesten får strekk i nakken, mørket og en død person kan gjøre selv den mest hardbarkede fabrikkarbeider skvetten. Han ser absolutt ingenting, men det var forsåvidt å forvente i denne evige natta. Han mumler noe ufint mens han stikker hånda i lomma etter posen med julekamferdrops han fikk av sin mor. Noe forskrekket tar han opp en lapp. "I hælv.." Han leser den høyt for gruppen:

"Portrettene har tall"



Gruppen funderer på hva det kan bety...
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#45
Demake lyver så det renner ut av nesa på han. Terje er jeg mer usikker på. Var usikker på om jeg skulle nevne dette i fare for å bli lynsja, men det er faktisk jeg som er seer, og Demake er ikke på noens side.
 
#46
Er dette jævla Spartacus eller? Tre seere?? Jaggu ta.

Portrettene har tall. noen som har en anelse om hva det kan være?
 
#48
Nå begynner det å bli litt for mye seere her, må dere serpe dere!
 

demake

Seksuelt godteri
#49
Så her da, kan man se at Agra spiller taktisk og hiver seg på usikkerheten om det er meg eller Terje som er seeren. Trenger jeg å si mer?

38325_124118677633100_332222_n.jpg
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#51
Å halla gutta. Sov litt lenge, tar på å ha hundre møter og drekke søtten kasser bayer mens man lager sju-retters. Hark. Host.

Hva sier dere, har Terje sett på meg mens jeg sov, hva faen Terje? Åja, dere fant ut at jeg var uskyldig? Jamen, det var jo praktisk det, så slipper jeg å overbevise dere sjæl. Nei, hva sier man videre mot skitne konspiratører uten å fremstå som noen som har noe å skjule?

Man sier at Chris er den verste jugefitta i verden og alle veit hva for en demonisk, kynisk fyr han er. Thinaran har jeg intet uoppgjort med, derimot.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#52
Buggz skrev:
Okei, så det jeg tenker er at siden seeren går som nr 5 og bråkmakeren som nr 7 ... så kan bråkmakeren bytte roller, men seeren får ingen ny tur. Jeg er uskyldig så demake er sannsynligvis seeren, mens både Agra og Terje lyver. Men det er to varulver og ingen minion, så jeg skjønner ikke hvorfor Terje beskytter Martin, og SÅ kommer Agra inn etterpå og påstår han er seeren?

Skulle jeg fingre noen som varulv så må det være Terje og Agradula. Evt har røveren stjelt en varulvrolle og enten Terje eller Agradula er egentlig på landsbylaget.



edit: Vi har heller ingen Lodin-rolle med, så hva Shinra driver med aner jeg virkelig ikke.

Er det noen murere som kan gå god for hverandre?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#54
Altså. Tydelig at Thinaran prøver å lede oss bort fra våre egentlige jobber med det forrige innlegget. Enten er han full, eller så er han varulv.
Demake er faen ikke til å stole på. Terje veit jeg ikke og Martin. Vel. Han er Martin.
Men så er det Shinra, Maximum, OG IKKE MINST RIFFEN.
Hvis jeg skal gjette så tipper jeg at thinaran er varulv eller så hjelper han de på no vis.
Demake later som han er seer, også kommer Terje og påstår det samme når jeg vet at jeg er det. Spionere på martin som førstevalg? næh. Alle veit at Demake er den som skal spioneres på først...
vent nå litt... Er det Thinaran, Martin og Terje som er to av varulvene og deres undersått?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#55
Stemmer stemmer, jeg så i første innlegg. To varulver og en minion. Da tipper jeg at Agradula er det og Terje og Martin varulver. Selvfølgelig, det er jo veldig dumt av Terje å hinte til at både han og Martin er varulver på det viset, så det kan være at Martin er en rød sild. At Terje iallfall er en badguy er for meg 100 % sikkert.

BARE MIN MENING DA, hva tror dere??
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Hæ, du tror jeg, Terje og Martin er slemminger, men ikke demake? Hva er da demake sitt motiv for å beskytte meg?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#57
Altså, siden Terje pekte meg ut som snill, og det faktisk stemmer, så er jeg jo litt mer sympatisk innstilt til fyren. Og siden Chris er en notorisk pikk, frister det å ikke stole på ham. Meeen, som simpel landsbyboer uten noen artige evner eller afiliasjoner, så veit jeg jo ikke. Thinners og Jonna virker ok i min bok, men om Chris er den pikken jeg sier han er, så er de ikke så ok lenger.

Det er derimot sjanse for at Chris er garveren og prøver å få seg selv drept, især siden Jonna sier han er hverken-eller. Det betyr isåfall igjen at Thinaran bare er en tilfeldig fyr Chris velger å støtte.

Nja nei, jeg veit ikke.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#58
Hæ, du tror jeg, Terje og Martin er slemminger, men ikke demake? Hva er da demake sitt motiv for å beskytte meg?
Som sagt. Demake hater seg selv. Han forsvarer de han tror er varulv slik at han virker mistenksom. Serp deg.
 
#59
Ser at noen kanskje har blitt litt vel ivrige med å hive rundt seg med ville teorier og håpe noe funker? Jeg har jævlig stygg følelse om Demake og Shinra, de er ikke til å stole på.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#60
Jeg tror Chris er garveren. Om Jonna er slem, og vil forvirre oss, hvorfor ville han kalle Chris enten-eller? Det er det kun garveren som kan være, og om han dør, vinner ingen andre enn ham; så Jonna har ikke noe å vinne der om han er slem. Om Terje var ondsinna, hvorfor peke ut uskyldige meg? Og om Terje er seern, så legger det jo kast på hele Jonna-utledninga mi her, så da skjønner jeg forsåvidt ikke taktikken til noen av dem. Jonna-forklaringa mi forklarer samtidig Chris, så det dekker mer, men da forstår jeg ikek hva Terje får ut av å erklære meg uskyldig, annet enn om jeg var skyldig. Noe jeg ikke er.


??????