One Night Ultimate Werewolf

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#61
Her er noen spørsmålstegn fra meg og: ????????????

Fordi det eneste jeg er helt sikker på er at jeg er uskyldig, og Chris dømte meg som så. Jeg ser ikke hvordan han skal være garver, dette er bare desperate teorier fra varulvene.
 

demake

Seksuelt godteri
#62
Ser at noen kanskje har blitt litt vel ivrige med å hive rundt seg med ville teorier og håpe noe funker? Jeg har jævlig stygg følelse om Demake og Shinra, de er ikke til å stole på.
Du er så evig rævva til å etterforske, riffen. Det er ikke rart at alle på Internat Norwegen ligger seks fot under.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#63
Det er Terje. Det er alltid Terje
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#64
Jeg merker meg derimot at hverken jeg eller Jonna kategorisk sier at noen er varulv. Thinaran og Chris hiver derimot bensin på bålet. Terje er litt for taus.

Nei, jeg mistenker Thinaran, Chris er i verste fall bare minion.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#65
La meg sitere første innlegg (igjen):
Buggz skrev:
Våkner opp ila natta og kan se på én annen spillers kort eller på to i midten. På landsbyens side.
Den synske vet rollen til den han har sjekka. Hvis Agra sjekket Demake, hvorfor sier han ikke rollen istedenfor "det er faktisk jeg som er seer, og Demake er ikke på noens side." Hadde han vært seer og på landsbyens side hadde/skulle han vært mer spesifikk iom at landsbyen taper om garveren dør. Det eneste jeg er sikker på er at han lyver.

Jeg vil ikke "kategorisk" utnevne noen som varulv, jeg påpeker hvem det er tydelig at lyver.
 
#67
Da syntes jeg vel litt som Thinny her at de tre seerene kan si hvilken rolle hver av de som har blitt sjekket har.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#69
Som sagt. Demake hater seg selv. Han forsvarer de han tror er varulv slik at han virker mistenksom. Serp deg.
TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER TANNER. skal jeg stave det?
T-A-N-N-E-R
TE A ENN ENN E ÆRR
Faen i helvete da, hvor vanskelig er det å forstå?
 

demake

Seksuelt godteri
#70
Om jeg var garver skulle ulvepelsen din vært det første skinnet jeg garva, jaffal.
Jeg synes det er mistenkelig at du hiver deg på seer-trenden. Det er lett å hive seg på og slenge beskyldninger i øst og vest når det allerede er usikkerhet om hvem seeren er - ikke sant?
Noen her må da vel vite om minst EN ulv?

Spoiler: Alle er seere, bortsett fra Agra som er ulv?
 

demake

Seksuelt godteri
#71
Nå er jeg lei. La oss drepe noen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#73
Men da er vi jo nesten i enighet, Agra. Jeg sier Ikke drep demake, fordi jeg tror han er seer. Du sier ikke drep demake, fordi du tror han er garver. Hvem mener du er varulv da?

Det er uansett One Night Only, og seeren får ikke se på noen kort igjen for å avsløre varulver. Han er dermed ingen trussel for ulvene.
 

Terje

mostly harmless
#75
Vi er tre som hevder vi er seere. Minst to juger. Minst én av disse er superkjøter. Hvorfor ikke begge? Fordi fra mitt ståsted så har de to andre, Agra og Demake, kasta mistanke på hverandre. Det er de ikke tjent med om de er ulv begge to, begge taper om en av de dør. At Demake er garver mekker sans, jeg støtter den teorien til Agra. Men Agra sier også han er seer som er autofail fordi seeren er meg. Så kan ikke helt stole på han nei.

Demake er heller ikke seeren, og det er i grunn såre enkelt. Han var først med å stå frem som en. Hva fører det egentlig frem til å gjøre det? Det blir bare diskusjon, nekting og full forvirring ut av det. Å stå frem hjelper kun de som ønsker kaos. Det var derfor jeg ventet. Jeg hadde egentlig tenkt til å prøve å bruke kunnskapen min mer subtilt fordi å ståp frem hjelper ikke en dritt!. Jeg avslørte meg derimot med en gang Demake kom med bløffen sin i håp om at folk ikke skulle feste for mye lit til han.

Så, jeg er seer. Martin er landsbyboer. Agra og Demake juger om det så engler gråter og er ikke til å stole på. Høyst sansynlig er én av de ulv, og antageligvis den andre garver. Hvem som er hvem er litt usikkert, men Demake ser ut til å ha det klareste dødsønsket så jeg setter garvepenga mine på han.

Eller.. er de ulv begge to likevel, og fokuserer Agra på at Demake=garver sånn at vi ikke skal stemme på han?

Hmm..
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#76
Nei, får vel bruke den gamle "stem på meg"-teknikken.
Stem på meg så ser dere at det var bortkastet tid å kaste bort en stemme på meg istedet for å fakke de helvetes varulvene.
Så kommer Martin eller demake (egentlig eivind men han har jo absconda) og sier: "ja faen. Vet du hva? Jeg skal faen meg stemme på deg bare fordi du er så teit!"
Også er det en bortkastet død. Gagner ingen annet enn selvfølelsen til de som får trumfet det gjennom. Jaja. Så. Stem på meg og dere kaster bort stemmen deres, men er jo ikke så mye jeg får gjort med det.

Eneste jeg nevner som info er at maximum sier nesten ingenting og samme med Shinra. Sheriffen er umulig å tolke så vet ikke hva jeg skal tro, men min stemme er hos han.
 

demake

Seksuelt godteri
#77
Demake er heller ikke seeren, og det er i grunn såre enkelt. Han var først med å stå frem som en. Hva fører det egentlig frem til å gjøre det? Det blir bare diskusjon, nekting og full forvirring ut av det. Å stå frem hjelper kun de som ønsker kaos. Det var derfor jeg ventet. Jeg hadde egentlig tenkt til å prøve å bruke kunnskapen min mer subtilt fordi å ståp frem hjelper ikke en dritt!. Jeg avslørte meg derimot med en gang Demake kom med bløffen sin i håp om at folk ikke skulle feste for mye lit til han.
Eneste grunnen til at det er kaos nå er fordi DU (NEI, DU) prøver å stjæle thunderen min. Det var ikke jeg som skapte full forvirring ved å komme ut av skapet som seer. Det var det du som skapte når (hei, Martin) du urettmessig begynte å påstå du var seer også.
 

Terje

mostly harmless
#78
Når du ikke er seer så *vet* du hvordan det er nødt til å gå når du påstår at du er en. Som sagt, den ekte seeren har ingen interesse av å stå fram uoppfordret. Det fører ingenting med seg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#79
Nei, får vel bruke den gamle "stem på meg"-teknikken.
Stem på meg så ser dere at det var bortkastet tid å kaste bort en stemme på meg istedet for å fakke de helvetes varulvene.
Så kommer Martin eller demake (egentlig eivind men han har jo absconda) og sier: "ja faen. Vet du hva? Jeg skal faen meg stemme på deg bare fordi du er så teit!"
Også er det en bortkastet død. Gagner ingen annet enn selvfølelsen til de som får trumfet det gjennom. Jaja. Så. Stem på meg og dere kaster bort stemmen deres, men er jo ikke så mye jeg får gjort med det.

Eneste jeg nevner som info er at maximum sier nesten ingenting og samme med Shinra. Sheriffen er umulig å tolke så vet ikke hva jeg skal tro, men min stemme er hos han.
Å hei jeg bare kaster mistanke utover hele fjøla fordi jeg begynner å bli desperat. Nei, altså, det kan ikke være noen tvil om at Chris er garver. Thinaran prøver å si at han ikke er det, er den ekte seeren, og dermed har Thinaran i prosessen frikjent seg selv. Thinaran har også gått fra å mistenke Terje til å mistenke Jonna. Nei, drep Thinaran. Ikke drep Chris, det er det han vil. Jonna aner jeg virkelig ikke hva dealen er med.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#80
Altså, jeg kan kjime inn igjen; drep Terje. Det er han, jeg kjenner det på gikta. Fyren er notorisk for å spise søppel og hvilke andre dyr gjør det? Løsbikkjer, vaskebjørner, kjempesøte pinnsvin, sikkert ponnier og ikke minst ulver.

Kutt strupen på'n