Overdose av World Of Warcraft?

Jeg må starte å si at WOW er et konge spill! Men jeg må si at jeg begynner å se at det å fokusere på 1 spill og bruke all tiden på det ikke er bra....

Jeg har siden det nå kom i salg så si bare spillt WOW, vær dag i mange mange timer i strekk. Har venner som er trofaste til kun WOW og som ikke vil spille noe anna.

Dem vil engang ikke teste noe anna...her er det WOW det går i.

Men nå føler jeg at jeg har kommet til et point hvor nok er nok. Det går ikke ann å sitte i x antall timer vær dag inn og ut å spille det samme spillet. Det blir fort litt kjedelig og ikke minst det er ikke sundt i det hele tatt...

Så jeg har kuttet ut WOW manien og begynt å spille litt andre spill og ikke kun sitte klistra til WOW.

Elsker spillet og kommer nok til å spille det i lang tid fremmover. Men hvorfor bare spise is når du kan ha på så mye ana rart som er også godt?

Andre som er i samma saksa? Ville vært kult å "høre" hva dere mener.

Hoy!

Hvem bryr seg? Det er fantastisk. MEIRE VOVV!

hva faen???!!! Svikter du WoW??? Nei nå har jeg aldri hørt værre!!!!
Jeg aner ikke hvorfor jeg skriver her egentlig, stikker og spiller WoW jeg, cya! :p

Men for å være serriøs:
Jeg syntes WoW minner mer og mer om Hitler, samler sammen noen trofaste tilhengere, og snart innvaderer vi USA, Iran, Korea eller lignende og befinner oss i en 3. Verdenskrig der AlQuaida har skaffet blizzard masse atom våpen!!! Jaja, fritt for å lede det første Raidet mot Sverige da folkens!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@13.04.2005, 19.14
Men hvorfor bare spise is når du kan ha på så mye ana rart som er også godt?
206317​
Hvorfor betale fem kroner for en brukt, halvfull melk når du kan få en ny, full melk til ti kroner?
Sorry, måtte bare. :D

Je er faktisk enig, merker at jeg bare sitter klistra til skjermen i timesvis, men jeg gjorde noe da, dro til en kammerat og spillte litt basket, back to WoW!

Liker WoW bedre og bedre jo mer jeg spiller det. Spiller med to andre venner på en server der vi kun spiller hvis alle tre kan, og nå som vi får oss en skikkelig spillegal-guild blir det jo mye morro :D
FFXI-kontoen min lider litt for tiden kan man si..

WoW er morsomt det, er helt enig i at det er et spill som kan bli utrolig kjedelig i lengden. Merket at jeg har blitt rimelig lei av questene nå, utrolig like de skulle være da.

Hmm....begynner å bli temmelig kjedelig nå.</span>

Så jeg merker at jeg må ta meg en pause, og spille noe annet. Også kanskje bare stikke innom WoW en gang iblant.

Det som gjør meg hekta på WoW er det samme som gjorde meg hekta på Diablo II. Nemlig itemsene! De fete blå og lilla itemsene som gjør karakteren din kjempestor og stygg!

Ja, jeg har fått en stor dose WoW, and i like it. =D

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En hest hjelper også veldig godt på humøret! :tommelopp:

Det har gått litt opp og ned med spillinga, og det er mest fordi jeg noen ganger blir litt frustrert av å soloe som en priest, men det tar ikke lange tida før jeg hiver meg tilbake igjen.

Nå går det mot eksamenstid, det kan jo bli spennende?! Får satse på at jeg står.

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@13.04.2005, 23.36
WoW er morsomt det, er helt enig i at det er et spill som kan bli utrolig kjedelig i lengden. Merket at jeg har blitt rimelig lei av questene nå, utrolig like de skulle være da.

Hmm....begynner å bli temmelig kjedelig nå.</span>

Så jeg merker at jeg må ta meg en pause, og spille noe annet. Også kanskje bare stikke innom WoW en gang iblant.
206489​

Det virker som du har kommet borti en bug som lar deg ta quest omigjen... >_<

Det hele har med selvkontroll å gjøre... Jeg har hatt noen dager da jeg har spillt andre spill å runna dem før ejg begynte å spille WoW igjen, som The Punisher og Borthers in Arms... Er ikke så mange andre spill som har kommet i det siste som fenger meg uansett... Jeg har fortsatt bare 9 dager played med min lvl 50 shaman... Vil ikke si at det er så utrolig mye i forhold til det andre bruker... Jeg klarer flott å gjøre andre ting... Men nå er jeg en av de som kan klare seg uten røyk flere dager i strekk uten å få abstinenser... Jeg blir ikke så lett avhengig med andre ord...

Dette ligna da veldig på: "Noen som ikke liker WoW her" tråden da men :p

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Spiller både WoW og pkmn--- ikke noe problem der nei... Men WoW tar en del tid ja :svette: Dumt at det er så fint vær ute...

Alle mmorpgs tar mye tid. Det må dere regne med når dere skaffer et :)
Men det går fint an og spille flere spill enn WoW.
Jeg spiller Kotor 2 og WoW jeg :D

WoW er som alle andre spill...Jeg spiller når jeg har lyst =D

"Just hook it to my vein!"

... Uansett, jeg prøver så godt jeg kan å spille andre spill, i det siste har det faktisk blitt litt Halo, og annent på konsollene, men det er vannskelig å løsrive seg fra WoW ja.

WoW holdt meg igjen fra å kjøpe Bards Tale, ikke det om jeg veit det er noe bra... Men føler ikke jeg har tiden til å gi meg ut på ett nytt RPG spill... Selv om jeg også føler det er det samme om og om igjen på WoW...

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@16.04.2005, 19.37
WoW holdt meg igjen fra å kjøpe Bards Tale, ikke det om jeg veit det er noe bra... Men føler ikke jeg har tiden til å gi meg ut på ett nytt RPG spill... Selv om jeg også føler det er det samme om og om igjen på WoW...
207492​
Det er netopp det der som er så skummelt med spill som WOW. En risikerer å gå "glipp" av andre bra spill...

Jeg har foresten testa Bards Tale og synes det var morro. Så du burde sjekke det ut altså...