Overdose av World Of Warcraft?

#21
Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@15.04.2005, 09.55
Må si jeg ble dypt såra nå Larzen.... Etter alt vi har vært i gjennom så er dette takken..... Nei, jeg har ikke ord.... :D
206945​
Hehe, rolig nå :p Huntsman lever i beste velgåeende. Han er bare på ferie for tiden...hehe.
 
#22
Ble litt overasket når jeg var i Zul'Farrak i går.
Etter alle questene som er forsåvidt like, så var det et ekstremt morsomt quest der. Vi reddet noen fanger oppe på en pyramide lignende greie, så gikk vi til kanten, og der samlet det seg sinnsykt mange trolls, det var så sykt morro at det vil jeg gjøre igjen :D

Og nei, jeg har ikke fått noen overdose av WoW, fordi noen dager spiller jeg det ikke, andre så spiller jeg. Det varierer hvor mye jeg spiller..Sitter ikke vær dag og spiller det. =D
 
#23
Gah bruker alt for mye tid på wow , begynner og slukke litt nå men så fort jeg kommer meg litt videre så blir d på`n igjen med massiv spilling. Feks dama mi sier : kan ikke du komme og se litt på tv med meg nå. og jeg sier joda skal bare bli ferdig med questen. wips 1-2 timer har gått før jeg gidder og flytte meg fra pesen :p.
 
#24
for å avveksle litt fra wow har jeg kjøpt silent hill 4 og devil may cry 3 =D er man i england så er man i england
 
#25
Er vel en av disse avvikerne som ikke tørr og nærme meg spillet XD Var på jobben, og vi hadde akkurat fått inn en mengde eksemplarer av WOW. Ble så frista til å kjøpe, men ærlig talt har jeg ikke tid til å bli hekta. Sikkert gått glipp av noe stort :svette:
 
#26
Hva er det med jenter og å ikke ville bli altfor avhengige av WoW? :(
 
#27
Jeg hater WoW. Jeg spiller ikke WoW og jeg har allerede fått nok. Bare sjekk spillbloggen til Dagbladet, og ca. alle forum på hele internett.

Nå har jo jeg ikke stemmerett her inne når det gjelder WoW, så vi klarer oss sikkert fint uten en flamewar rettet mot meg her :p
 
#28
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@23.04.2005, 01.39
Hva er det med jenter og å ikke ville bli altfor avhengige av WoW? :(
210366​

Det handler ikke om å ikke like, menneske, med frykt XD Men sånn fra løk til halvor, hvordan skal jeg klare å drive med sport, skole og ha et sosialt liv med et slik spill på PC'en? =p
 

Sancti

Terrorkatt
#29
Jeg har nesten ingen av delene, sånn bortsett fra litt skole av og til, og jeg overlever... Jeg kunne derfor spilt WoW også, men det falt bare ikke i smak.
 
#30
Cazandra: Jeg veit. Det er så lamt. Så teit unnskyldning. Sier litt om hvor jeg er i livet, som synes det ... men så får jeg meg nye sverd i WoW og tenker ikke mer på det. =D


Sannti: Meire gull?
 
#32
Alt for fort, i motsetning til xp-baren <_<
 
#34
Opprinnelig skrevet av dkdaffy@24.04.2005, 15.22
eivind2k: Må jeg få anbefale deg hva en kamerat av meg gjorde, lag en ny char, creep og quest til han er på lvl 5, lag en til, gjør det samme, lag enda en til du har 12 lvl 5 chars, da kan du går rundt og skryte av at du har tilsammen lvl 60!!! =D
210965​
:confused:
 
#35
Nei, det er ikke noe logikk.
 
#36
Ja Faen jeg satt til klokka 05:00 også sov jeg til klokka 9 og da var det på'n igjen :D

trur det har blitt litt for mye WoW i det siste... :D
 
#37
Litt for mye, kanskje. Kontoen min er nå frøset, og jeg har ikke planer om å "unfreeze" den før vertfall etter skriftlig eksamen, for da har vi vistnok mye fritid til overs.

Jeg har ikke gjort lekser siden før påskeferien. :eek: Shame on me.

[€dit]

Og I alle ferier siden jeg fikk WoW, så hadde jeg en timeplan som gikk;
12:00-06:00 - WoW
06:00-11:30 - Søvn
11:30-12:00 - Mat

Mandag til - Søndag, det hendte at jeg tok meg en time eller dag fri, men stort sett slik. ^^,

Oh, I am teh geek.
 
#38
Samme her =O , men nå tror jeg at jeg skal trappe ned, så kjedelig nå som HS har kommet, alle 60'ene ganker fortsatt som villmenn og gjør det umulig å queste. Heia heia.

Lekser? Har ikke gjort det siden slutten av 10. klasse =O... men vi har heller ikke hatt lekser siden da =I
 
#39
Ah, Honor System, meningsløs dritt, men som sikkert vil forbedre seg når Battlegrounds kommer, folk drar dit for å PvPe med andre på lik level.
Men nå er Tarren Mill og Stanglethorn, ja, umulig og queste i, konstant raid.
I Hillsbrad vandrer 2 raid, et Horde og et Alliance mellom southshore og Tarren Mill. Kjekt.

Men jeg skal ikke spille mer på en måned eller to, for jeg er i slutten av tiende klasse, og bør begynne og gjøre lekser, men om jeg gjør det er en annen ting.
Ah, skal bli deilig og sitte på bursdagen min og hardcorepugge til muntlig eksamen. Det skal bli kos, bare kos. ^^,