PejyuuStream ( PejyuuTV?! )

demake

Seksuelt godteri
#81
Jaja, håper bare du spiller bedre enn du skriver. Se å få i gang den streamen nå.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#85
Mer/flere, ikke omvendt. Jo flere tråder jo bedre, eller så kan jo modzzz klippe det ut og lime det inn i en eller annen rettskrivningstråd som jo må finnes et sted.
 
#91
Velkommen til Spillegal aka Korrekturavdelingen.

Jeg ville også gjerne likt å sitt om Pejyuu hadde streama Dark Souls. :)

Men nå som vi allerede er inne på det derre med rettskriving og smarttelefonskriving. Hvorfor går det ikke an å skrive her på forumet når jeg er pålogga via mobilen min?
 
#93
Sure thaang!

Tror uansett det ikke er så lurt å begynne på Dark Souls midt i hektiske flytteperioder og alt det stresset. Har hørt sånn helt ville rykter om at det spillet krever mye tålmodighet og kan være en bitteliten smule vanskelig, but hey, you go guuuurl! :yoshi:
 
#95
Sooon people, sooooooooon!
Flyttet ferdig, og ting begynner å se bra ut i min nye bopel.
Dark Souls er kjøpt, og jeg mangler bare noen smågreier før alt er awsm.

Noen av dere som noensinne har lekt dere med lys og greenscreens og sånne fancies?
Veldig lyst på greenscreen sånn på sikt.

Ellers er jeg ambisiøs og ønsker å prøve streame iallefall mandag-fredag på kveldstid frem til jeg får meg en fornuftig jobb. Tenker ca 20.00 og så lenge jeg gidder. Noen tanker om dette fra deres side?

kozmoz overdoz <3
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#97
Jeg er out and about mellom 16 og 22 (jobber med å bli for sein as we speak), men har ingenting i mot å bare se opptak.

Edit: Du får 10€ i steamwalletdollarer hvis du kommer deg ut av asylet på første forsøk.