PejyuuStream ( PejyuuTV?! )

Shinra85

Spillegals effort emo
#63
Leste først Russekulda og tenkte i mitt stille sinn at russefeiringa begynner tidligere og tidligere for hvert år
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#64
Skjer hera? Blire no dark soulsing på oss eller må vi vente til etter jul?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#66
Går glatt på under to timer, hadde sett på med beina på bordet og noe godt i glasset
 
#69
Ønsk deg ps3 til jul !!!!
nå spriker jeg veldig i forhold til sjanger og platform , men med Secret of mana eller chrono trigger ??To av de beste rollespillene på snes !!
Evt den oversatte versjonen av mother 3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
IKKE SPILL CHRONO TRIGGER

Det dukker opp på en Spillegals Semisensuelle Spillsjanger Superstream. Jævlig bra spillen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#72
Ønsk deg ps3 til jul!
Nå spriker jeg veldig på sjanger og platform, men med Secret of mana eller chrono trigger? To av de beste rollespillene på snes!
Evt den oversatte versjonen av mother 3.
Ikke for å være kjip, men: Ett av hvert tegn, ikke mellomrom før, men mellomrom etter tegn. Da blir innleggene dine langt behageligere å lese, og de får den språklige flyten de skal ha! :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg har begynt å se mer og mer av mellomrom før tegn, hva er greia der?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#74
På fransk er det i hvert fall riktig å skrive på den måten. Altså mellomrom foran ! og ?, og også hermetegn, « på denne måten ». Det kan sikkert også være flere språk hvor de gjør det sånn. Kanskje forklarer det noe, kanskje ikke, men jeg syntes i hvert fall det var interessant da jeg la merke til det. Synes også det ser pent ut og gir tekster som føles mindre tettpakka å lese (på fransk).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#75
Smarttelefon-påvirkning? Ser at endel nyere mobilmodeller gir et mellomrom før tegnet når man bruker ordliste, som bl.a. har gitt endel mellomrom før tegn på Facebook. Og man klarer jo ikke å trykke på backspace på egenhånd, ikke at et ekstra tastetrykk har hindret folk i å særskrive siden tidenes morgen, men.

EDIT: Det er et nyere fenomen på norsk og har jo ikke noe med korrekt språkbruk å gjøre.