PejyuuStream ( PejyuuTV?! )

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#22
Kanskje pupper er det eneste homofile savner i menn? Bare med masse mørkt krusete hår på.
 
#23
Har møtt hauger av homser som elsker pupper, men har enda til gode å møte ei lesbe som liker penis.

Men on topic, er dårlig til å sjå på stream men dersom det er folk eg kjenner til er det artigere uansett. Det er refleksjoner og prat rundt spelinga som er artigst. Sauestirr på skjermen mens man speler er døll.
 

Javi

elsker dette landet
#25
On topic. Er enig med at hvilket spill det er har lite å si så lenge personen har en personlighet det er arti å høre på.
 

Javi

elsker dette landet
#28
Jaokkk. PS jeg leser nicket ditt som peeewpeeew! Alternativt med samisk dialekt, PeDDshu! Heh
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#35
Jeg skulle til å skrive noe tidligere, men tenkte «better not to».

Javi skal ha for verdens dårligste redningsaksjon, da.



Oppklaring til Peyyu: De eneste kvinnene som blir her har enten sabla tjukk hud eller blir sammen med noen herfra. Eller er sammen med noen herfra. Men, så lenge du dealer med at vi er ekstremt svette nerder, og ikke glorifiserer kvinneheten din unødig, så tror jeg det går over, især siden denne tråden ser langt penere ut enn jeg antok at den kom til å ende opp.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Hør på onkel Martin, han passer på vet du!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#39
I... I dare you?

Ellers har jeg bodd på internett litt for lenge til å bli støtt av noe av det dere har sagt hittil.
Du skulle møtt SinnaMartin

Ellers skal jeg faktisk komme med et supplerende tips enn de SirkusMartin kom med; pass på da/når.