PejyuuStream ( PejyuuTV?! )

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#43
Jeg synes ennå det skurrer med "verb og verb". Synes det er korrektere med verb å verbe.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#45
Hun som fikk dette mot seg er fortsatt på forumet, så det er håp for de fleste.
SirkusMartin 06.03.2009 skrev:
WILL YOU FUCKING LEAVE IT, jævla masekjerring. Herrefittejesus, det blir mer oppstus rundt noen skarve bilder enn all verdens skrikende nød til sammen, din ufattelig selvopptatte tufs. Du er en verkebyll på forumet, du er en kilde til irritasjon, jeg spyr av innlegga dine, og du har the fucking nerve til å gang på gang avfeie det på en cutesy nemimåte, som om du tror du er en oppdolla bimbokjerring i niendeklasse.

Djiz.
Det var Oblivione.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#47
Alt han ville var å bli elsket. Snufs! :qq:
 

demake

Seksuelt godteri
#48
Sinnamartin forsvant i det sekundet han fikk pule regelmessig med noen som ikke er psykopat.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#51
Jeg er ikke tøffel :(

Skal fikse ladekabel så fort jeg har spenn, lovær. Men nå har jo riktignok laptopen tatt kvelden frem til jeg finner igjen jævla windowsdiskene.
 
#53
Jeg husker ganske godt at Martin var min største fiende her ja, men akkurat den der kan jeg ikke si jeg husker. Har vel fortrengt det. Og Martin sa da som nå, "Hvorfor sa du ikke bare hei?" hver gang jeg sa jeg hadde sett han noe sted. Merkelig det der.
 

demake

Seksuelt godteri
#55
Ta det med ro Martin. Du er en godgutt.
 
#56
Jeg er (nesten) ikke redd deg lenger, Martin. Har allerede lovet jeg skal si hei en gang du ikke er opptatt.

Så foreslår jeg videre, at om det er noen som kan være så snille å gi Pejyuu tråden sin tilbake, og flytte "vi mimrer over SinnaMartin" et annet sted. Slik at vi kanskje kan beholde henne her litt til.
 
#58
Jeg har foreløbig lite nytt og konstruktivt å bidra med i min egen tråd... Satser på at jeg har mer tanker, nyheter og alle sånne gode ting over helga.
Men! ... jeg stikker over fjellene i retning Oslo og Lillestrøm, ønsk meg lykke til!
 
#59
SinnaMartin har blitt erstattet med TriveligMartin, det tar neppe lang tid før den neste inkarnasjonen kommer. Jeg tipper PassivtAgressivMartin.