Perfect Dark (XBLA)

D

Doctor Downs

Gjest
#21
I et intervju leste jeg at ostebitene og visse ammobokser som var umulige å få tak i men som uansett bare var en del av leveldesignen og ikke en paknisk pick-up (multiplayer) er der, og man bør prøve å finne dem i XBLA-utgaven for å "se hva som skjer". PD er forresten bedre enn GoldenEye.
 
#22
..og Goldeneye er historiens mest oppskrytte spill. Greit nok, det var gøy men at det er "tidenes best spill ever og verdens beste fps ever" er bare tøv.

Just sayin
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
I et intervju leste jeg at ostebitene og visse ammobokser som var umulige å få tak i men som uansett bare var en del av leveldesignen og ikke en paknisk pick-up (multiplayer) er der, og man bør prøve å finne dem i XBLA-utgaven for å "se hva som skjer". PD er forresten bedre enn GoldenEye.
Weaponscachen på ... fjerdebrett var det? UMULIG å finne!

Sheriffen vet som vanlig ingenting om ingenting.
 
#28
Jeg skjønner du prøver å lure meg inni en felle her, men du er jo kjent som den som er sinna. Var det ikke en kortlivet catchphrase som gikk noe som "Hvorfor så sinna, Martin? :("
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#29
Jo, slightly mer seiglivet enn "chorizo og stoner" :/


Det var i det minste bedre enn da alle trodde de kunne gå rundt og si hold kjeft, Martin.
 

oma

Village Drunk
#30
Goldeneye var den beste FPSen til sin tid? Konsollekslusivt beste fps? Frem til PD?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#31
PD har vært det beste siden. Eneste som kan vise seg å måle seg i lengden for meg er Half-Life 2, særlig hvis du inkluderer episode 2. Jeg spiller fortsatt PD singleplayer, men skulle det blir kjipt har PD en multiplayer som HL2 ikke kan måle seg med (ikke har på 360).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Nå var jeg aldri like i hundre som visse andre her over PD eller selv GoldenEye, men jeg syns TimeSplitters (spesielt toeren) var en ganske verdig oppfølger til splitscreen-shenanigans. Når det er sagt så ble selv det gammelt når Halo kom på banen. H3 er fortsatt unektelig moro, selv med bare fire stykker splitscreen, så lenge man spiller små brett.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#33
Altså, det GoldenEye mangler av finnesser og valgmuligheter og shizz tar det igjen på at det er så utolig glætt. Det bare glir avgårde liksom, og da glir man med.

Power weapons/remote mines

Complex

.
 
#34
Goldeneye og PD eier alt, men har hatt problemer med å få andre til å spille de som ikke har en historie med de. Heldigvis er Timesplitters 2&3 verdige alternativer. Det har gått veldig mye i virus med mange aper opp gjennom årene :D Skulle fått til noe sosial spilling med noen av de titlene, jeg Buggz og Scary er nok med på det for de i Drammen/oslo området.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Goldeneye og PD var spill som fikk PC folk til å klage over ræva framerate, grumsete grafikk og slarkete kontroll. Alikevel blei de sittende i time ut og time inn med multiplayern. Noe må de ha gjort riktig. :neve::):kaffe:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
Ah. Husker en 1 vs. 1 hvor jeg hadde plassert miner på alle spawnpoints i hele bunkern. Noen ble sure for så si det sånn :kaffe:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#39
Noen andre som hadde Action Replay og fikk spillt Statue og Cradle i multiplayer, eller? :smug:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#40
:durrdog: