Perfect Dark (XBLA)

D

Doctor Downs

Gjest
Jauda.

Her er et nytt. Vi faar naa (offisielt) se Joanna's nye ansikt. Jeg er storfornoeyd! :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der er et lik.

Ikke for det, jeg kommer sikkert til å laste ned den greia der bare for å sjekke. Dette er da mest fordi Downs sperger så jævlig på detta spillet, så føl deg stolt eller ett eller annet. :p

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det lignet ikke stort på Joana Dark, nei. Moar liek Sandra Bullock

Har vært gira over dette spillet helt siden Downs delte info og bilder, og Perfect Dark er blant mine mest ettertrakta spill for øyeblikket. Og jeg har ikke X360 engang.

D

Doctor Downs

Gjest
Et par oppdateringer:

Nytt bilde fra foerste level med Falcon 2. Sammenligningsbilde hos Rare.

og

Etter Microsoft tok ned bildene som lakk ut paa RareWitchProject har et par detaljer blitt liggende igjen. CMP-en i bilde nr. 4 er bytta ut med en Falcon (gidder ikke oppdatere siden dere naa allerede har sett en Falcon) og Callisto-en i bilde nr. 2 har faatt nytt skin.

Vel.... da går jeg over to the greenside. Plukker nok opp 360 hvis dette spillet ikke kommer til PS3

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dette kommer ikke til PS3. Slår meg sammen med deg. Gi meg et førstepersons -skytespill fra de siste 5 årene som ikke er en basert på en krig, fiksjonell eller ikke. Jeg trenger virkelig et spionbasert skytespill nå.

Forresten, stemmeskuespillet blir vel bare resirkulert med bedre lyd?

D

Doctor Downs

Gjest
Haaper det. Ikke at den var daarlig foer. De kjorte paa med Dolby og hele pakka, det var bare ikke allverdens muligheter for output paa den tida. Men den blir sikkert pussa litt paa ja. Maatte gud forby at stemmene bak PDZ gjoer et comeback.

Altså, som oppdatering så virker dette egentlig ganske stødig. Det er plassert sånn passe-midt-imellom, det er jo åpenbart ikke snakk om å finne opp spillet på nytt, det skal fortsatt føles litt Nintendo 64, men samtidig glatter de åpenbart over mange kanter og bringer mye bedre lyssetting og slikt.

Jeg må innrømme at jeg synes originalspillet var ganske slitsomt med sin faste 12fps-framerate, og syntes ikke leveldesignen var det helt store, men så forventet man mindre den gangen enn nå. Og det kan vel hende at de seinere brettene i spillet var bedre enn de første, som jeg så. Synes uansett Goldeneye var mer engasjerende, ikke minst fordi det ikke føltes som en kjipere utgave av Deus Ex rent stilmessig.

Spent på dette. Har noen argumentert for hvorfor det er bra, enda, egentlig, eller er det bare nostalgibataljonen som flekser muskler? *sjekke*

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nostalgi. Og et stille håpe om at de skroter alle romvesengreiene. Jeg vil pangpange vanlige mennesker, med vanlige våper.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nostalgi, og et av det beste arsenalet i et skytespill: Laptop-gun, Slayer og Farsight gikk meg til å måpe enda høyere enn det Gravity Gun gjorde - men så var jeg bare 8-9 år gammel første gang jeg spilte dette. Ok da, mest nostalgi.

D

Doctor Downs

Gjest
En horde av nye bilder og en video har lekket ut / blitt sluppet. Orker ikke linke alle, så dere får stikke bort hit og trykke på alle linkene selv. Han som slapp dem sier han har tat opp video av at han tar første level og skal legge den ut på YouTube snart.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Classic weapons representin'

D

Doctor Downs

Gjest
Tror ikke det er mye å ta tak i for ekte instrumenter i de fleste av de låtene... :/

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tenkte egentlig på "remastering", men kom ikke på en bra oversettelse. :/