D
Hva? ingen bryr seg, sier dere? Halo og Call of Duty er the shit nå? Stryk "the", for Perfect Dark eier like mye i dag som det alltid har gjort! Som de fleste sikkert har fått med seg er en pussa opp utgave på vei til Xbox Live Arcade. Utviklinga er i henda på 4J, som også porta Banjo-spilla. Dette derimot ser ut som det er lagt mye mer arbeid i, med nye våpenmodeller, karaktermodeller og egentlig bedre teksturer overalt. Det hele er i 1080p og endelig i 60fps.
Grunnen til at jeg poster i dag er at nye bilder kommer ut as we speak. over i går og i dag kom det to, og ett til skal bli lagt ut på hjemmesida til Rare imorra (midnatt?).
Edit: Ny Callisto NTG og nytt Falcon 2-bilde.
Jeg er fullt klar over at jeg sikkert er den eneste her som er litt i ekstase over dette, men uansett, her er screensa som har kommet så langt, inkludert de tre siste:
Hæh?! Hæh?! (Hi-res hos Rare)
Jeg betaler lett 1600 poeng for detta hvis det kommer til det.
Edit: RareWitchProject-leaken:
Grunnen til at jeg poster i dag er at nye bilder kommer ut as we speak. over i går og i dag kom det to, og ett til skal bli lagt ut på hjemmesida til Rare imorra (midnatt?).
Edit: Ny Callisto NTG og nytt Falcon 2-bilde.
Jeg er fullt klar over at jeg sikkert er den eneste her som er litt i ekstase over dette, men uansett, her er screensa som har kommet så langt, inkludert de tre siste:

Hæh?! Hæh?! (Hi-res hos Rare)
Jeg betaler lett 1600 poeng for detta hvis det kommer til det.
Edit: RareWitchProject-leaken: