Buggz min lille venn...hør her:
Det var mandag ettermiddag, den 18. april 2010. Jeg var på badet, og hadde nettopp blitt eid som faen i Perfect Dark, og det betydde bare en ting...jeg var homo! Jeg så meg selv i speilet, og tenkte, det må være noe feil. Jeg kan ikke være homo. Jeg er ikke klar for det. Av en alder på bare 24 år, hvordan kan jeg være homo!
Vel, litt trist som jeg var, gikk jeg ut av badet etter en lang stund. Nede satt faren min Kak, uvitende, mens han spilte RUA og jeg visste ikke hva jeg skulle si til han. Han er egentlig veldig fordomsfull, i og med at han er homo. Jeg hadde veldig lyst til å si det til min bestevenninne, Nabbe. Så jeg gikk bort til mobilen min for å sende henne en melding. Jeg skrev at vi måtte møttes, for å snakke. En halv time senere var vi begge online for å spille Halo
”Jeg kan ikke tro at du er homo!” ”Hva har du tenkt til å gjøre?” spurte Nabbe etter at jeg hadde lagt fra meg kontrollen fordi jeg sugde hardt i Halo også
”Jeg vet ikke!” Først må jeg fortelle det til Nicholas, også Kak, sa jeg bekymringsfullt. Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg måtte jo fortelle det til Nicholas. Det var jo han som fikk meg til å bli homo, men å fortelle det til Kak er noe helt annet. Han kommer til å drepe meg..
Nabbe ble plutselig borte, sikkert fordi han fyrte opp igjen...
Jeg må gå å fortelle det til Nicholas. Han kommer til å hate meg.
Nei, Nei, Nei! Han kommer ikke til å hate meg. Han elsker meg, og vil sikkert forstå. Kanskje han overrasker meg. Man vet jo aldri, sa jeg til meg selv og prøvde å trøste meg.
Nabbe ringte meg tilbake.
"Buggz....du helt sikker på at du er homo?"
Ja, jeg hadde 42 DEATH og – 23 i socre, svarte jeg
Gå til Kak, fortell han det. Han kommer til å forstå. Han er kjæresten din da. Han har jo like mye skyld da, sa Nabbe.
Jeg tok Nabbes råd og dro til Kak, nå ble jeg nervøs.
TO BE CONTINUED