Perfect Dark (XBLA)

Drauden

SGs kollektive lillebror
#86
Kontrolloppsettet:



Tja, savner allerede singelstikka. Var noe magisk med de hemmede kontrollene. =/
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
Men da hadde kidsa gitt faen. Blir litt som den GoldenEye-moden til H-L2; man må nok bare innse at verden har forandret seg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#88
Kontrolloppsettet:

Tja, savner allerede singelstikka. Var noe magisk med de hemmede kontrollene. =/
HEI. Du. Din jvøæala hore. Din jæval hore faens pikk. Hold kjefta. Det der er ett av kontrollopsetta. CoD-setett for å være presis. Detteer de to andre:


 

Lodin

Der Waaaah
#91
Sånn ellers er det annonsert at alle kart og våpen fra Goldeneye også er med. Gunnerne var vel med i PD1 og, men kun i SP, no?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#92
Noe sånt. Sånn for å presisere har de ikke sagt at alle karta fra GoldenEye er med. Såvidt jeg vet er Complex, Felicity og Temple de eneste som har blitt bekrefta, men de har prata om DLC og dill og dall også.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#94
Grid og Facility/Felicity var de besteste banene, mens Skedar eller Temple var noe man lett hoppet over.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#95
Går det forsatt ann å hjemme seg inne i den hemmelig gangen på complex og putte proximity miner på utsiden :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#96
[yt]UU8Y6fi3Opg[/yt]




mod edit: fjern = fra tag'en for å få det til å funke
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Sånn ellers har Eurogamer omtale oppe og synes det er verdt terningkast åtte (av ti, så klart). Omtalen framhever at alt fra det originale spillet er med, og i tillegg er teksturene og noen av modellene penere, pluss at nesten alt er låst opp fra start og at du får med no GoldenEyeings i multiplayer. Som forventet? Vi får se, jeg har iallfall planer om å sjekke ut dette siden jeg aldri spilte originalen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#99
Å mappe c-knappene til høyre analog, vil jo strengt tatt automatisk bli det du beskriver...?

Edit: Nei, vent. Man side-steppet med c-høyre/venstre, så det blir jo selvsagt ikke helt riktig.