Perfect Dark Zero

PDZ hands-on - Masse bilder/videoer. 56K Warning!
Nytt intervju med Rare

Gode nyheter:

Opprinnelig skrevet av OXM

OXM.co.uk note – after the interview Chris and Dale confirmed that 32 players would be the limit for multiplayer over Xbox Live, although they were playing with up to 50 players in the office. Rare plans to release a downloadable upgrade that will let you play online over Live with 50 players.
 
<div class='quotemain'>
Jeg sitter med en liten mistanke om at noen har glemt at realisme ikke er det samme som moro, gitt.
[/b]
Samme taapelige argumentet som brukes hver gang. Story og spillfysikk/grafikk er ikke engang i naerheten av aa ha noe med hverandre aa gjoere. Bare fordi futuristiske vaapen faar vaere med betyr ikke at all fansen hadde vaert likegyldige om man spillte med vandrende husholdingsprodukter framfor realistisk rendra mennesker. Rulling som alternativ til hopping er, som Rare har uttrykket, for aa unngaa den enorme irritasjonen som kommer av hopping i samtlige internettspill. Tror de fleste som har proevd aa spille Halo med gamle CS-fanatikere vet hva jeg snakker om.
[/b][/quote]

Ok, hvorfor eg jeg quota på den setningen ? Det var ikke meg som skrev det engang..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Besøk optiker snarest eller slutt å drikke tresprit, mann. :p
Og hva hopping angår... jeg skjønner at det er irriterende å bli knerta hele tiden fordi man hopper rundt som en annen kanin, men det går jo an å slutte med det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ganske sær grafisk stil, far. Jeg liker hvordan dama ser ut.
 
Hmmm..nå begynner jeg å fatte intressen for spillet igjen. Grafikken er i hvertfall meget pen, ikke bare på noen steder a'la FEAR, men genrelt sett over hele spillet...
 
Jenter med rødt hår er ikke min greie. Men Lara hadde store tits som gjorde henne stor igjen. De reduserte puppene på dama og plutselig ble det ikke så interessant lenger. Så ja, den rødhåra skreppa funker greit.

Men filmversjonens Lara Croft er den heftigste utseende messig, tross alt Angelina Jolie det er snakk om. Den dama er så krem at jeg skulle ofra den ene testikkelen for 15 min alene med den kjerringa :D
 
Mannegriser. :mad:


Neida, Joanna ser absolutt tagbar ut hun. Lara har overdimensjonerte jur, og det er bare stygt. Mener nå jeg da. ;)
[/b]


Kremt....det er snakk om et spill.......


Joanna Dark er animert av flere menn....tenk på det neste gang dere ser et bilde av henne og får litt lyst til å nappe litt i løken ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi badedraktene krevde såpass mye ekstra av CPU-en at de - for å forbedre spillhastigheten - fjernet dem slik at det ble lettere å bedømme når man måtte trykke inn knappene for å treffe perfekt med slagene.