Perfect Dark Zero

Eid og eid. Du vant bare med et poeng mot mine 14. Det var ufortjent, jeg ledet jo hele kampen til du plutselig bestemte deg for å bli god.

Dessuten hater jeg den byen i "Desert", den gir ikke rom for sniping.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Eid og eid. Du vant bare med et poeng mot mine 14. Det var ufortjent, jeg ledet jo hele kampen til du plutselig bestemte deg for å bli god.

Dessuten hater jeg den byen i "Desert", den gir ikke rom for sniping.
[/b]
Jeg hadde 14 poeng og tiden gikk ut.
Du hadde 12 poeng.
Og jeg tok deg igjen når tallene nærmet seg 10 så.
Jeg kan også skryte på meg at jeg snippa deg i skallen før du fikk snippa meg, men det var i en annen kamp :p
 
Jeg vet det, og ja, det var pinlig. Men jeg trøster meg med at jeg snipet deg i samme kampen, selv om det ikke var en head-to-head duell.

And BTW; vant ikke du 15-14? Mulig bare det er hukomelsen som sviktet meg, men to poeng fra er ikke så dårlig, og i hvert fall bedre enn å tape 9-3 :D (hvor jeg kun bruker nevene, pwnd!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg slår dere begge:
 
Er det noen her som er diehard N64 fans som synes PDZ ikke er spillbart i det hele tatt?

Jeg prøver og få med en kamerat på PDZ, men han vil ikke kjøpe det i det hele tatt, sier det er helt ødelagt.

Bare syting.

Jeg synes det funker helt optimalt.
 
Kommer til å få dette av kjæresten til jul. Nå holder jeg på å spille Condemned og PGR3

Skal bli godt med litt skikkelig online konsoll spilling.
 
PDZ er jo helt defekt i forksjell til den gammle suksessen PD, hva skal man med Unlockable greiene egentlig hva hjelper det deg? wow jeg har gamescore jeg er imba i alle spill liksom? det er ingen stats som lagrer seg da man spiller multiplayer med venner? men det er det vis du spiller online? (har ikke spillt online enda) lite kjipt vis det er satset på online :/
 
Det går an å spille mulitplayer med venner på nett da vel :p

Angående Gamescore, så skjønner jeg ikke sytinga. For fjortissene er dette sikker gøy, men det er vel egentlig ikke noe å bry seg om. Det har ikke noe annen funksjon enn å forlenge e-penisen din om du ønkser det. De fleste bryr seg nok like mye om gamescore som de gjør p postcount på forumer, om ikke en da mindre.
 
Hvordan er det man i det hele tatt kan spille seg til disse "poengene" man kan kjøpe arcadespill og annet snask for? Henger det i en tråd med gamerscoren, eller?
 
Du må nok punge ut er jeg redd. Har du bankkort med Visa- eller Mastercard-tilknytning, kan du bruke det. Hvis ikke kan du kjøpe deg pakker på 2100 poeng i butikken, disse ligger på 200-350 kroner. Det lønner seg å betale med kort. Da koster hvert Arcade-spill ca 34 kroner. Langt ifra dyrt for et spill man en gang betalte 700 kroner for til SNES.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bør nevnes at alle Arcade-titlene har blitt litt remixa med noen nye modes og mulighet til å sammenligne score med resten av verden. Alle har også en rekke achievements man kan klare for å få høyere GamerScore.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg venter fortsatt på et innlegg fra vår alles PD-fanboy Agûilô. Håper han ikke begikk hara-kiri med en kontrollerkabel etter å ha spilt spillet. :([/b]
No worries. Har bare ikke hatt muligheten til aa saa mye som se videoklipp fra spillet. Treige internettforbindelser er det naermeste jeg har kommet spillmediet i sentralamerika de siste fire maanedene, og de siste folka jeg bodde hos spillte fortsatt Nintendo 8-bit og syntes det var fanastisk. Skal innom Miami de neste par dagene foer jeg kommer hjem, saa kanskje jeg faar testa det der. Hoerer konsollen er utsolgt overalt i Norge, saa hvis ingen kamerater har kjoept den faar jeg bare hoere paa litt mer syting her foest og kanskje bli litt positivt overasket naar jeg endelig faar spillt det.
 
Fra Rare:

The studio confirmed that progress is being made on downloadable content for both of its current Xbox 360 titles. In regards to Perfect Dark Zero, a representative said, "We're working on DLC maps now." In addition to the new multiplayer maps, some bug fixes are on the way: "We'll be doing a title update to fix some of the annoying issues players have with the game. More news on when exactly that's going to happen will come later on down the line. Clan functionality was supposed to be available from the MGS side, but it didn't make it in for launch."

On the Kameo front, it looks like the long promised Live-enabled co-op mode is coming in the near future: "Co-op over Live is currently in the last stages of debugging and should be available very soon. And there are firm plans to release more downloadable content soon after - details of which will be made available soon."

In answer to a question regarding whether the downloads will be free or paid, Rare responded, "That decision is not ours to make." While the Perfect Dark Zero bug fixes will certainly be offered for free, as well as most likely the Kameo co-op patch, it seems reasonable to assume that the multiplayer maps will be made available for the standard Live downloadable content price of $5.


Kilde: Rare
 
Perfect Dark Zero gets demo, updates

New multiplayer map, bot personalities for Rare's first-person shooter to be made available for download shortly.


Both would-be purchasers and existing owners of Perfect Dark Zero for the Xbox 360 have downloads to keep an eye out for on Xbox Live Arcade today. Five months after Microsoft's console first hit stores, the company announced that one of its highest-profile launch games is getting a free downloadable demo with a brand new multiplayer map, as well as a number of autoupdates that will include eight new personalities for computer-controlled bots in multiplayer matches.

The demo will include a map from the game, The Outpost, that will be playable alone or with a friend in split-screen mode or over Xbox Live. And to give prospective buyers a taste of the game's deathmatch action, it will also include the new multiplayer map Plaza. The new downloadable bots will include: Venge bots, which target the last player to kill them, Judge bots, which go for the player with the most kills, Bully bots, which go after the player with the least kills, and bots that will be usable in the game's DarkOps modes.


Kilde: GameSpot

Endelig!

EDIT: Her er en video av de nye banene.
 
Er egentlig Perfect Dark Zero så ille som alle skal ha det til? Hvis kravet mitt til et FPS er at det er like underholdende som James Bond: Agent Under Fire og Nightfire, ville PDZ falt i smak?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Dette har jeg gledet meg til lenge! :D

Banene ser lovende ut også fra det lille man ser på videoen. Men... pris? Den ene nye banen skulle følge med på demoen... kan dette tyde på at banene er gratis?

Rocky: Bare man kommer over at det ikke er gode gamle Perfect Dark er dette høyt over gjennomsnitts-FPS-en i mine øyne. Underholdene multiplayer som nå blir enda større :)