Perfect Dark Zero

<div class='quotemain'>
Hm om jge husker rett var det sånn ranking greie som viste hvor bra du hadde gjort det i singelplayer levlene.
[/b]
Mulig det men da lagret seg stats osv på Multiplayer som altid var moro og se, pluss man kunne Costumize hvordan man så ut som gjordet spillet litt mere moro. slik som jeg har sett PDZ så går det bare an og velge en type Character Feks : johanna Dark , Mai hem etc... på mutliplayer og ikke leke seg med hvem hjelm en skal ha hvem drakt etc. så spillet minner meg mere om Halo og Halo ble kjedlig med tiden
[/b][/quote]
Vet du, Halo 2 er det mest spilte spillet på Xbox Live et år etter at det kom ut. Det ble ikke kjedelig med tiden. Jeg og vennene mine spiller det hver helg. Du synes kanskje at det ble kjedelig, men det kan jeg ikke forstå.. Hvis du ikke har Live så skjønner jeg deg. :)

Hvilke kjøretøy er det er i Perfect Dark Zero, og hvordan funker de? Er det styring á la Halo 2 eller styring som i Far Cry: Instincts?
 
For meg ser det ut som om han skriver at spillet ble kjedeligere med tiden for alle, liksom. Hvis han bare mener selv at det ble kjedelig, så er det helt greit.. Det er kanskje bare jeg som er trøtt.
 
Så hvis jeg sier «X-Box suger» istedet for «Jeg syns X-Box suger», vil du da tolke det som at alle syns den suger? Tåpe.
 
Jeg elsker Halo og Halo 2.. :flau: Tar meg alltdi nær av det når jeg leser noe negativt om spillet.

Men nå skal jeg ikke gå mer off-topic. Hvordan er kjøretøyene i PDZ? Hvilke er det?
 
Tja, jeg liker ikke når noen nærmest går til angrep på noen bare fordi de ikke har samme smak. Kall meg gjerne en tåpe ...
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg elsker Halo og Halo 2.. :flau: Tar meg alltdi nær av det når jeg leser noe negativt om spillet.

Men nå skal jeg ikke gå mer off-topic. Hvordan er kjøretøyene i PDZ? Hvilke er det?
[/b]
Jetpacken er konge.
Og btw. jge syns spillet bare ble bedre uti.
Men det er litt forskjellig kvalitet på banene, noen er ganske underholdende mens andre er drit kjedelige, akkurat som på det orginale spillet :) PDZ er faktisk ganske bra spill, min mening til nå havner vell på en 5/6.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Til de som føler at PDZ mangler et par ting dere savner fra originalen: Prøv TimeSplitters-spillene og si meg hva dere synes.
 
Timesplitters suger, av den enkle lille grunn at det er umulig å stille på sensitiviteten på look-stikka. Det tok, med andre ord, alt for jævla lang tid å snu seg.

PS: Dette baserer jeg utifra Timesplitters 2 til GC, det eneste jeg har spilt i serien, det eneste jeg noengang kommer til å spille i serien, med mindre de slippes på PC.
 
Sammenligning med Timesplitters 3 til Xbox (kun multiplayer):

Noen av banene er mye større. Vil da nevne en bane med navn "Desert" som inneholder en by (byen er vel nesten på størelsen med en timesplitters-bane), et tempel og en masse ørken, og når jeg sier masse så mener jeg masse, utrolig fett å fly rundt med JetPac.
Kjøretøyene er a) JetPac og b) noe lignende Wartog i Halo2, bare mye større og kun med Driver og Gunner (sprengte en opp med tre skudd fra den superdeilige shootgunnen, BTW). Jeg vet ikke om noen flere kjøretøy, men det kan godt hende jeg ikke har sett alt ennå.
Tja, gameplayet vil jeg si er greit nok, de kunne godt ha gjort det slik at man kunne bruke omgivelsene litt mer, men den nye "cover" -abilityen synes jeg er mer enn bra nok til å gjøre kampene til fots veldig spennende.

Rullinga er forsåvidt bare irriterende, mange som spammer den for alt den er verdt. Selv om de har en tendens til å dø.
 
Jeg skal ha Xbox 360 til sommeren.. Bør jeg kjøpe PDZ nå og spille det hos kompiser eller gjemme det bort, eller bør jeg satse på at Limited Collector's Edition finnes til sommeren?

Halo 2's Limited Edition står tross alt i spillhyller nå i diverse butikker..
 
Jeg fant ut av det rett etter at jeg spurte. Det er en knapp på konsollen som er lik den wireless-knappen på konsollen, disse to må vist trykkes inn for at de skal finne hverandre, eller no, funka i hvertfall.

Dessuten, 3-player på live med PDZ sugde. Spillet blir veldig fort uoversiktlig med alle gjenstandene og det filteret som man får når man sikter rundt gjør det hele bare værre. Med mindre man har stor skjerm, da(har selv 28").
[/b]
hehe :p stor skjerm er nesten et must da man skal spille flere player med venner vis ikke blir det veldig vanskelig og få oversikten:p. det er tydligvis ting og unlocke fant ut i går på profilen på 360`en til ox. vet ikke hva man unlocker men vi får se om vi finner ut mere idag , level variant gjordet spillet mye mere moro da mapsene kunne bli større og greier ;). men det er fremdeles litt mangel fult spill
 
D

Doctor Downs

Gjest
Til de som føler at PDZ mangler et par ting dere savner fra originalen: Prøv TimeSplitters-spillene og si meg hva dere synes.
[/b]
Hvis PDZ ikke er bedre enn TimeSplitters begynner jeg faktisk aa grine. De spilla eier ikke sjel.
 
Jeg pleide å elske Timesplitters spillene. Men det har bare mistet appealen sin etter hvert. Spesielt når man spiller online og autoaim funksjonen er bare for overdreven. Folk sikter bare i samme retning og man blir truffet. Det ødela multiplayeren totalt. Jeg HATER super autoaim. I Halo er det rimelig ok, gjør ikke 95% av jobben for deg heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Helt enig med deg, Dirty D. Auto-aim i Halo 2 er faktisk utrolig gjennomført, bare så det er sagt. Selv ble jeg også lei TimeSplitters etter hvert, og jeg spilte TimeSplitters2 mye mer enn jeg spilte TimeSplitters: Future Perfect.
Grunnen til at jeg spurte var uansett at mange føler TS-serien er den ordentlige arven til GoldenEye, ettersom Free Radical Entertainment består av masse eks-Rare-medlemmer.

P.S: Gidder noen å oppdatere meg om hva som er så spesielt med Collector's Edition av PDZ?
 
Nicholas:

IGN:
"A special commemorative edition of the long-awaited return of Joanna Dark. This collector's edition features the full game disc, a bonus DVD filled with extras, an embossed metal game case, one of nine mysterious Holographic Glyph cards, and the "Hong Kong Sunrise" special-edition comic booklet, set in the "PDZ" universe which sets up the game's story.

The included bonus DVD takes you deep into the creation of Perfect Dark Zero. Unlock the secrets of Rare’s creative process with the in-depth behind-the-scenes The Art of Perfect Dark Zero video feature. Groove to the exclusive track "Limelight" from San Francisco's DJ Kepi & Kat. Tailor your Xbox 360 Guide with a Custom Perfect Dark Zero Theme. Dive into the first chapter of "Perfect Dark: Initial Vector," Greg Rucka's novel set six months after the game. Uniquely identify yourself on Xbox Live with Perfect Dark Zero Gamer Pictures."
 

SHDR

Gullmedlem
Sannsynligvis akkurat det samme som Halo 2? Fin boks, kanskje en ekstra DVD med skrotmateriell og økt pris. Fat fucking surprise.

The "art" of Perfect Dark - Se hvordan Rare skrev pixelshaderne som gir spillet den helt spesielle "plastikk"-looken!

The new PD novel - Les hva som skjer når et middelmådig spillscript leveres til en half-assed forfatter!

PDZ-ikoner - Bruk akkurat de samme venneikonene som alle de andre som kjøper PDZ spesialutgaven!

"Holographic Glyph Cards" - Nå kan du ramme inn et bevis på at PDZ ikke er noe pent, og i tillegg utsette non-gamers for faenskapet!

Jeg tror jeg må ha dette, gitt.