nai lol, er det justin?
haha, tilfeldigheter strike again.. syntes det var ett eller annet kjent med han som stod midt i bussen på vei ned til oslo men klarte ikke helt sette fingeren på hva så jeg slo det fra meg..
Du stod hvertfall å prata med en langhåra fyr med oppned kors og en annen dude med brun jakke.. damn... faen at jeg ikke kjente deg igjen.. so close! Skulle jo tatt en øl, og vist meg rundt i byen vett
Jeg satt vel til høyre for deg ved siden av en blond liten sak, svart jakke & hettegenser, nyklipt for anledningen og prata med brei dialekt..
OT; Konserten var fail. Arrangementet var epic fail.
Starta jo med å stå å fryse rævhåra av seg i en snau times tid, før alle bare ble skyvd inn i hallen som om vi skulle gasses og vaktene skulle rekke happy hour på den lokale strippebula. Jeg kunne sikkert tatt med en post-it og skrevet "
se biletteen min =)" på den, og de hadde rivd den i to og sluppet meg inn.
Siden jeg var en av idiotene som faktisk trodde dette var et halvveis seriøst prosjekt så kunne du liksegodt stemplet "wtf" i store bokstaver i panna mi da vi kom inn i hallen. Jeg så for meg reserverte plasser, gjerne gule comfy-seats med navn på og gullbroderier. Hva møtte meg? Jo, masse folk som satte seg akkurat der de hadde lyst, og verdens lengste popcorn-kø...
Sendte nettopp en liten ragemail til playgutta, om ikke annet for å få igjen pengene jeg betalte for.. tja.. ingenting?
apropo konserten; Lyd som sprrrrraker er kanskje akseptabelt på en metalkonsert med 3242watts speakere, men når de i tillegg til å ha glemt mute-knappen på "ON", klarer å fremkalle sprakelyder fra høytalerene midt i en SYMFONI-låt, da blir det gæli.. *frysninger..*"SPRRRRRRRRAAAAAK"*irritasjon* - gjenta.
Folka som spilte var flinke dem, litt ute av takt og tone her og der, men overall så gjorde de en god jobb, sikkert gjort det et paar ganger før så det satt som det skulle. Announceren derimot, vel.. for å si det sånn. Etter akt. 2 ellernoe så går plutselig Mr.Roth, og det blir helt stille i salen, så går resten av orkesteret, fortsatt stille i salen.. vi bare ser på hverandre "..jaok.. er de ferdige eller.. pause eller.." Så kommer en engelsk stemme over høytalerene som sier at det er pause.. GJ!
I andre halvdel av showet virka det som de hadde fiksa lydbildet og det heva seg noen hakk, men savna en del låter(halo/starcraft/warcraft++) guild wars, chronicles of riddick gav meg lite..
Høydepunkt; Zelda, Oblivion og Chrono Trigger.
Nei.. nå er det køys, 4 timers bussing fra the big city tar på, men babben der var god