Play! A Video Game Symphony.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#61
Yeti: Var jeg -så- digg på det forrige bildet du så av meg?

Uansett, takk for sist til dere jeg møtte, det var koselig. Hadde ingen peiling på hvordan Terje så ut, men gikk rundt og tittet etter en som kunne passe til navnet og kjørte bil og hang på forum (som var informasjonen jeg hadde). Synd du ikke nådde oss, men vi kom oss til de oppsatte bussene rimelig kjapt, og han langhåra fyren var han samme som på bussen med opp-ned korset, fyr fra sjappa.
Punky: Studer bilder neste gang, så går du ikke glipp av en slik mulighet igjen! Men da fikk du kanskje hørt alle de interessante diskusjonene våre ihvertfall!

Det meste er sagt om konserten, og bra var det, jeg koste meg. Men at det kunne vært mye bedre er ingen hemmelighet, og da gikk det på lyd, at de spilte for lite (savnet spesielt Halo, Wow og MGS), og at orkesteret virket umotivert og slappe, leveringen var rett og slett veldig lite entusiastisk. Dirigenten gjorde sitt for å dra opp intensitetsnivået, men spesielt under One Winged Angel (som var off the chain fo real fo real forsåvidt) seig det igjennom at det var musikere som spilte for å avslutte den siste konserten og kommer seg the fuck hjem og få betalt.

Ellers sankket du veldig lite, Oblivizzle? Jeg så for meg deg litt tøffere i trynet! Klaymen er en veldig hyggelig fyr selv om han ser litt gammel ut.
Så nå får dere andre komme ut av gjemsel, slik at jeg får dømt dere sosialt i Riiil Laife!
 
#62
Årets Play! var en gedigen skuffelse i forhold til hvordan det var første gangen. Utrolig leit at de hadde sitt eget, uengasjerte orkester fremfor Kringkastingsorkesteret som de hadde sist gang. Det var en mangel på innlevelse, lydteknikerne feilet brutalt, og en kunne se at dirigenten var irritert, selv om han forsøkte å holde humøret og stemningen oppe. Konferansieren klarte å ødelegge hele spenningen med et ekstranummer. Ellers var det forsåvidt god stemning der jeg satt med kammerater, og vi hadde det nå hyggelig til tross for at det hele var en nedtur.


Sånn ellers er jeg ganske forarget over at billettprisene nok en gang ikke hadde noen som helst funksjon annet enn å lure folk til å betale mer.
 
#63
Jeg tøff? Jeg er nok ganske sjenert. Dessuten hadde jeg vel ikke så mye å si. Og vondt i hodet. Men var uansett hyggelig å møte deg! Tøft å ikke trenge presentere seg, ettersom det sa seg selv etter at Klaymen hadde presentert seg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Hei, jeg er mye mer utadvendt og oppmerksomhetsjuk i virkeligheten!

Jeg har ingen idé om hvor gammel du er, men du ser eldre ut enn det du er med mindre du på nettet fremstiller deg selv 10 år yngre enn du er i RL :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#67
Egentlig gidder jeg ikke, men for the fuck of it: Du er klart et par år yngre enn meg, kanskje en... 4-5 år yngre. Klaymen går på Ås, og har kjæreste på din alder. Jenter som deg liker de litt eldre (fordi gutter på din egen alder ikke forstår deg er umodne osv, amirait?), men Klaymen slår meg som for fornuftig til å være sammen med en jente som er 23 år yngre enn han selv (ifølge utseendet), så han er nok også hakket yngre, jeg tipper... født i 87, du er født i 90.

Ja det tror jeg.
 
#68
Stemmer jeg er 90-modell. Glimrende resonnement! :p Uansett da, etter det jeg fikk med meg så syns du Klaymen ser ut som han over 40 utseendemessig!:p Genialt, gleder meg til han får vite det.
 
#69
Forråsidesånn, så har jeg aldri måtte vise leg på hverken polet eller byen. Men ja, 1986 represent.

Edit: Yngre enn deg faktisk, ser jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
Jeg sa jo det ; )

Ser folk skriker etter å få tilbake den ekstra hundrelappen man betalte for sweete seats da det ikke betydde noe, håper ikke de holder pusten.
 

EagleJin

Bear Necessity
#72
Det beste med årets Play! var da en kamerat overfalt Spyro med en kjempeklem ute i køen :p.

Kunne like godt vært hjemme og stirrra på div. klipp fra forrige Play! på Youtube. Reprise neste år også plzzzzzzzzzz!!eleven
 
#73
Jeg sa jo det ; )

Ser folk skriker etter å få tilbake den ekstra hundrelappen man betalte for sweete seats da det ikke betydde noe, håper ikke de holder pusten.
Har vært i dialog med en veldig hyggelig kar hos play nå, og de er veldig klar over mange av problemene mht. arrangementet. Virker som jeg får tilsendt dvd som kompensasjon istedenfor $$$, og det er egentlig helt greit, kan kanskje gi den som bursdags/julegave til noen :)

Han ble visstnok selv ganske opprørt over at arrangørene fra USA hadde utelatt halo og wow fra konserten. Virker som deres egne hender var bundet på det området gitt..

Jaja.. bedre at de kom, enn at konserten hadde blitt avlyst slik som i danmark..