Playstation 3

Nabbe

Har fin hatt.
Untitled: Shader er sjef her. Han runker når og hvor han vil.
 
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@17.05.2005, 02.12
A representative from Capcom has just announced Devil May Cry 4 as a PlayStation 3 exclusive!
221582​
Oh yeah! Jeg er svak for Devil May Cry.

Den kontrollen var stygg og pervers. Kanskje man kan bruke de gamle PS2 kontrollene? :rulleøyne:
 
vet ikke helt med kontrolleren. Men tenker meg at den er bedre aa holde i en man kan se for seg.
Ja, den er sikkert behagelig andre plasser ogsaa, i hvertfall for dem som liker slikt. Den skal jo ogsaa ha bedre "vibrasjons" muligheter vettu ;P
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2005, 02.18
Du ser, den er myntet på anal penetrasjon heller enn markedspenetrasjon. Som sådanne må den formes etter formålet, og istedet for å bare lage en stygg klump med analogstikker på, har Sony besluttet at en månesigd med runde knapper på er en bedre idé.

Hurra for japansk industridesign!
221596​
Kanskje PS3en kan fungere som en symbian, "åpner" seg mange mulighet da med disse to badboyene i stua...
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men da trenger vi noe å putte lillemann inn i også... og jeg hater å kjøpe dyrt ekstrautstyr :(

Shadar: Ventet du virkelig noe annet?
 
Du veit tydligvis mye om anal stimulanse Shadar. (?)
 
Det er slik en lærer når en henger for mye på thehun.com og jeg sier ikke at det er en negativ ting ;)
 

Nabbe

Har fin hatt.
Alucard: Penisformet sak går opp i rasshølet, vibrerer og stimulerer prostata? Trenger ikke å vite mye, gutt.
 

Kilik

Lokal moderator
PS3 vekker mainstream-gameren i meg. Jeg sier absolutt ikke nei takk til GTA Next, Gran Turismo 5, Tekken 6 og Metal Gear Solid 4 i semi-fotorealistisk grafikk...
 

SHDR

Gullmedlem
Alucard: jeg har FAKTISK en buttplug på stua. Jeg kan ta bilde av den i morgen.

Alle verdens kenguruer skjelver i frykt ... den analpenetrerende Sony-bumerangen er på gang! Tribals blir trendy igjen! SingStar Didgeridoo lanseres sammen med den nye superkonsollen.

Og er ikke Killzone som IP ganske dødt etter at det første spillet tanket? Kanskje en ønsketanke ... Sony er ganske egenrådige. De lager jo en sequel til multifiaskoen Ico. Som jo forsåvidt fortjener en. Jeg er litt glad i dem likevel. De appellerer til ... flere sider ved meg.
 
Lekkert....berre lekkert! Det her er en skikkelig stilig maskin altså. Dame faktoren er på 90% tror jeg...ikke noe problem å lure denne in i stua!
 
Opprinnelig skrevet av herb@17.05.2005, 02.24
Hideo Kojima introduced Konami's Metal Gear Solid 4, Capcom showed off Devil May Cry 4, Namco unveiled Tekken 6, Polyphony Digital trotted out Gran Turismo 5, SCEE showed off a brutal demo of the next Killzone. 


http://www.gamespot.com/news/2005/05/16/news_6124681.html
221610​

Nå svimer det av for meg her.. OMG! DEVIL MAY CRY 4 OG TEKKEN 6 TIL PS3?! HERREGUD! *Dør*