Playstation 3

Hvis man maa stappe kontrolleren i raeva for aa spille spill med den grafikken (da i saer Killzone Next grafikk), saa gjor jeg gjaerne det... du vet Welcome Chang3 :)
 

Nabbe

Har fin hatt.
Vel. Da burde Sony lansere sitt eget glidemiddel.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Niks. Ikke er det et kompliment heller.
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@17.05.2005, 03.00
Vel. Da burde Sony lansere sitt eget glidemiddel.
221681​
neida, bare trykk den godt oppi, trykk pa X og glidemiddelet sprutes automatisk ut :ler:

*ushja*
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men... med mindre kontrollen på merkelig vis PRODUSERER glidemiddel, så må man fylle på etter en viss tid. Rart om Sony ikke vil kæsje inn på det.
 
Oh by the I heard the controller that was shown is not the official controller its one of the 7 controllers being designed for different types of games, it has some special function and its being designed by Logitech, the controller design right now is the same as the DS2


ååå, herregud....ååå...å......

TAKKKKKKKKKK TAKKKKKK FOR DET!!!!! :kul: :p :)
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men... dual shocken har aldri vært god å holde i. Hvorfor ikke noe nytt? Er tross alt ganske mange faens år sida DS-en ble lansert.
 
Kompliment? Neppe...

Jeg spør meg igjen: Hvor mye vil det koste Sony å produsere en konsoll som er stappet med ny teknologi?

Kontrollen så deilig ergonomisk ut, og designet på selve maskinen var det heller ikke mye å rope hurra for; 1-0 til Microsoft. Vel, det er ikke jeg som deler ut scoringer, og korrupte fanboys vil glatt klare å snu det den andre veien.

Og på spillfronten var dette ganske enkelt trist.
 
kilde alb55?

(Vil du bli likt her inne bør du alltid legge til en kilde)
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@17.05.2005, 03.04
Men... med mindre kontrollen på merkelig vis PRODUSERER glidemiddel, så må man fylle på etter en viss tid. Rart om Sony ikke vil kæsje inn på det.
221689​
Du kan laste det ned fra den nye online tjenesten, det blir deretter overfort via den nye traadlose teknologien.

nei naa... gaar jeg og legger meg. Og drommer om PS3... .... uten kontrolleren :flau:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hooray! En random fyr på et forum, med noe som ser ut som et Tupacish nickname poster at han har hørt at det ikke er riktig kontroll.

Jezz. Sikker kilde!
 
Lite nytt den siste stunden, må jeg si. Hvor er _LarZen_? :flau:

Bildene fra Killzone spillet så veldig bra ut grafikkmessig. Bare det ikke blir en like stor skuffelse som eneren. Må nok kjøpe PlayStation 3. Designet på konsollen var veldig pent. Nå er det bare å bestemme seg for hvilken farge som skal kjøpes...
 
Opprinnelig skrevet av ShoDan+17.05.2005, 03.15-->
<!--QuoteBegin-Nabbe
@17.05.2005, 03.04
Men... med mindre kontrollen på merkelig vis PRODUSERER glidemiddel, så må man fylle på etter en viss tid. Rart om Sony ikke vil kæsje inn på det.
221689​
Du kan laste det ned fra den nye online tjenesten, det blir deretter overfort via den nye traadlose teknologien.

nei naa... gaar jeg og legger meg. Og drommer om PS3... .... uten kontrolleren :flau:
221699​
[/b]

Hehe, god natt :)
Den kontrollen minner meg om et eller annet monster i et mareritt jeg hadde en god stund tilbake...hehe og det kommer sikkert igjen, etter at jeg fikk se bildet! :confused: