Playstation 3

Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2005, 01.43
Om det er DualShock 3 tror jeg kanskje at jeg skriker. 10 år uten revisjon av kontrolleren folkens?! Som var forferdelig til å begynne med?
221539​
Jeg håper på at kontrollen blir lik på designet, med kanskje noen få ekstra nye "egenskaper". Vet ikke hva jeg skal si. Synes alltid at Dual Shock kontrollen er enkel og grei, i motsetning til Xbox kontrolleren. For ikke å nevne kontrolleren til N64.
 
In what must come as a relief to developers, Epic Games' Tim Sweeney was on hand to vouch for the PS3, saying it was "easy to program for" and that Epic had received its first PS3 hardware two months ago. He proved the tech demo was real time by showing it again and manipulating the camera and zooming in.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Ser litt ut som om teksten bare er lagt på bildet... at den egentlig ikke er den del av designet.

Ville i alle fall vært digg om man slapp å ha den faens logoen midt på konsollen igjen.
 
Er det 3 ethernet porter bak der??
 

Nabbe

Har fin hatt.
Du er så satans ubrukelig, Ice.
 
Details are still coming in, but the early word is that the thing is bloody amazing and looks like no digital recreation of London ever has. While the demonstration was devoid of driving or shooting, the game did display some incredible character models walking about a highly detailed English environment. Now, if only the power of PS3 can work out that poor camera just a bit. They also ran the computer generated Spider-Man model from the a
 

SHDR

Gullmedlem
Hurra. The Getway 3. De to andre spillene sugde massivt esellem, så dette blir sikkert tilsvarende homo.

Jeg gir faen. Gi meg noe spennende. Metal Gear Solid 4 kvalifiserer ikke til spennende. Ikke etter MGS3.

Og det er final design? ... ...

...

Jojo. Det blir nok en læringsprosess å sette pris på den der. Den er ekstremt japansk. På en lite tiltalende måte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@17.05.2005, 01.51
A Getaway sequel has just been announced for PS3.
221551​
Hurra! Kake til alle! Jeg gir fullstendig faen i hvor mange mileage med heftig rekreasjon av kjedelig betong jeg får servert, så lenge gameplayer holder seg dritt og mekanikken såpass ubalansert blir det tomler ned og kuken på bordet for min del. Dere hørte meg.

Nabbe: NEEEEEEI. IKKE TULL A.