Playstation 3

Hvis killzone kan se slik ut, lurer jeg på hva de klarer å prestere i tekken.

Ingen som har hørt noe om Metal Gear Solid 4? Skulle jo ha blitt vist i natt.

Killing Day:

Killing Day E3 2005 Preshow Impressions

Many of the trailers shown at Sony's pre-E3 press conference in Los Angeles today beg the question as to whether or not they are in any way representative of what we can expect to see in-game. One of the exceptions to that rule, in our opinion at least, is the trailer for Ubisoft's Killing Day, because it looks like 30 seconds of unedited gameplay rather than a sequence of cleverly cut highlights.

Your character in the game is a rough-looking sort, with scars and Band-Aids on his face, an open shirt revealing questionable taste in jewelry, and, more importantly, a pair of pistols that he uses to great effect throughout the trailer. One of the first things to really impress us in the Killing Day trailer is undoubtedly the way that the statue the player briefly takes refuge behind gets torn apart by enemy fire. The damage gets a little more pronounced as every bullet (leaving a great-looking smoke trail en route, incidentally) hits its target, and eventually the player is forced to seek cover elsewhere.

At this point, the player comes under fire from two enemies positioned on a bridge above. The player's attempts at sending his bullets to meet the bad guys via route one are unsuccessful, so in what is either a decent set piece or (hopefully) an indication that Killing Day's environments are totally destructible, he shoots out the glass floor from under them and then squeezes a few rounds into them as they fall to the ground for good measure.

No release date (or even a developer) has been announced for Killing Day at the time of writing, but we'll bring you more information on the game as soon as it becomes available.

Bilder: http://www.gamespot.com/ps3/action/killing...creenindex.html
Film: http://www.gamespot.com/ps3/action/killingday/media.html

Demo scene preview 2: http://www.gamespot.com/ps3/action/killingday/media.html

Kilde: GameSpot

han NVIDIA typen på SONYs konferanse ser ut som en vietnamesisk halikk

Tja, synes egentlig ikke den var så galen, jeg. Alle oppfølgerne til de etablerte spillserier kommer jo ut (Tekken, Devil May Cry og Gran Turismo, Metal Gear Solid), og alle dem representerer jo noe av det ypperste av sitt slag i de respektive sjangrene, så de må nok alle skaffes. Og det er jo selvfølgelig naturlig at kun de etablerte franchisene blir fremvist på den nesten 2 timers lange pressefremvisningen, siden Sony (naturlig nok) velger de titlene som er mest populære. Flere innovative og mer annerledes titler vil nok komme. Så en helt grei førstearsenal av spill.

Angående selve maskinen var det jo imponerende specs, men siden grafikk egentlig ikke bryr meg var jeg mer positiv overrasket til at den er bakoverkompitabel med både PSOne og PS2.

Square Enix Yochi Wada showed a very impressive demo called "Final Fantasy VII: Technical Demo for PlayStation 3." The visually impressive demo showed a sequence of a cityscape, culminating with fan favorite Cloud jumping out of a train. However, Wada said the clip was "merely a sample" and Square Enix currently has no plans to release a remake of Final Fantasy VII for the PlayStation 3. However, he did say the series would arrive on the console in "some form."
Dette var også ganske spennende. Siden det tross alt kommer så mange spin-offs til FFVII, skulle det nesten bare mangle at det kommer en remake av det, siden nye spillere bør få sjansen til å prøve det originale FFVII uten å ty til ebay eller andre nettauksjoner.

Synes at det var litt rart at de viste FF12 traileren når dette spillet ikke kommer til PS3 (eller har de skiftet maskin?)

hvis en Final Fantasy VII remake kommer til PS3 med den grafikken den demoen viste, saa er alt gjort. Da trenger ikke jeg mere. :)

Opprinnelig skrevet av ak74u@17.05.2005, 13.20
Synes at det var litt rart at de viste FF12 traileren når dette spillet ikke kommer til PS3 (eller har de skiftet maskin?)
221848​
Jeg har enda ikke fått sett så langt i Sonys konferanse, men jeg har ikke hørt noe om at FF XII har byttet plattform. Traileren ble vel visst for at Sony skal vise at det fortsatt er liv i Playstation 2. Personlig har jeg blitt litt sjokkert over hvor lite nytt som har blitt vist til de nåværende konsollene. Jeg har som sagt ikke sett hele Sonys konferanse, men jeg så MS', og de viste så vidt jeg kunne se ingen ting av current-gen spill.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dessuten må vi huske Squares «tre FF-spill i hovedserien per konsoll»-regel. :tommelopp:

Det som blir spennende er å se hvilken konsoll XIII blir annonsert til.

Opprinnelig skrevet av Thinaran@17.05.2005, 14.32
Dessuten må vi huske Squares «tre FF-spill i hovedserien per konsoll»-regel. :tommelopp:

221880​

Tror nok det blir Revolution.
Og det er bare bra for Nintendo syns jeg. :tommelopp:

Syns ikke Xbox 360 skulle fått Final Fantasy. (Microsoft har sikkert betalt en sum til Square Enix)

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+17.05.2005, 15.46-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@17.05.2005, 14.32

221880​
Syns ikke Xbox 360 skulle fått Final Fantasy. (Microsoft har sikkert betalt en sum til Square Enix)
221889​
[/b]
Nei, tror du virkelig det?

Opprinnelig skrevet av Ronin+17.05.2005, 14.52-->
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@17.05.2005, 15.46
<!--QuoteBegin-Thinaran
@17.05.2005, 14.32

221880​

Og det er bare bra for Nintendo syns jeg. :tommelopp:

221889​
Nei, tror du virkelig det?
221891​
[/b]

E føler det. :(
Kjøper opp å sparke dem osv.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
The sorte ice: Aha...

men uansett...
Jeg drømte faktisk i natt at tech demoen fra Final Fabtasy VII var en del av en remake som blir presentert i løpet av E3. Gud, drømmescenario!