Pokègal

Paralyze, sleep og freeze har akkurat samme effekt.

De gjelder på legendariske. Jeg har fanget noen uten statusproblemer, men det var kunn på de eldre spillene. Jeg foreslår false swipe med en høy lvl pokemon, og sleep, så pøse på med ultra baller.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@26.12.2004, 19.16
homofaen.

Da gikk jeg glipp av Pokemon 2 igjen. Har ikke sett den enda, og den skal være veldig brukbar har jeg hørt.
153969​
Ehhh.... Hvorfor ikke bare laste den ned??? Tar ikke lange tida.

Yehh! svar på femhundreogtjueto

:p

EDIT: har vi noen lister over navna til folk og pokèmonene deres??
PS: min Pokèmon er --=Golum=--
EDIT 2: GLEM DET!!!!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Bare for å informere dere om hvor heit jeg er, kan jeg konstatere at jeg har sett nummer 1 og 3! Har ikke følt noe større behov for å se de resterende i serien men kanskje jeg en dag leier de jeg ikke har sett og tar en liten maraton...

Må bare føye til dette for å dempe sorgen og dele det med PGs trfaste medlemmer ( 2 av dere...) at jeg tror jeg har mistet min kopi av LeafGreen... Skrekk og Gru!
 
Hvordan klarte du det?
 
Jeg har også bare sett 1 & 3. Selvom jeg kanskje tror 2-ern er den beste av de. Jaja, skiter i det uansett.

Fikset forresten masse Pokèmons i natt. Fikk ikke sove :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.12.2004, 05.44
Hvordan klarte du det?
154942​
Fordi aper ikke har lommer... Og når man ikke har lommer så er det lett å miste ting, selv om jeg har en høyt utviklet tommel, har på det på "bena" og!


Men for å være litt mer realistisk så kan det ha noe med at jeg alltid går rundt med spillet i sekken, sammen med GBA SPen min. In case of emergency lizzzom :svette: Men det hender at jeg finner igjen ting, føles ikke som om jeg har mista det, så jeg klarer sikkert å lete det fram. Tror nå jeg da!
 

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+29.12.2004, 12.15-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@29.12.2004, 05.44
Hvordan klarte du det?
154942​
Fordi aper ikke har lommer... Og når man ikke har lommer så er det lett å miste ting, selv om jeg har en høyt utviklet tommel, har på det på "bena" og!

Men for å være litt mer realistisk så kan det ha noe med at jeg alltid går rundt med spillet i sekken, sammen med GBA SPen min. In case of emergency lizzzom :svette: Men det hender at jeg finner igjen ting, føles ikke som om jeg har mista det, så jeg klarer sikkert å lete det fram. Tror nå jeg da!
154964​
[/b]
Noe lignende hendte meg en uke før jul. Jeg hadde lagt det ene spillet i lommen forran på buksa, så satt jeg på trikken å skulle bytte spill.. grafser nede i lomma på jakka -- å får totalt panikk!! NEEEI!!! Jeg reiser meg opp, leter febrilsk. Først etter å ha gått igjennom absolut alt fant jeg FireRed kassetten min, gjett om jeg var lettet?

Når det gjelder filmene, så så jeg Pokémon the Movie (1) på privat visning på Colosseum :) Film 2 så jeg kun på VHS, den 3dje har jeg ikke fått sjekket ut.. og hva med Pokémon 4Ever? er den noe bra?
 
Når jeg satt barnevakt for en stund siden hadde de leid inn en Pokèmon, tror den het Mewtwo strikes back eller no...
Husker ikke en dritt fra'n da. ;)
 
Pokemon 4ever suger. Eneste tøffe med den er Tyranitar og Suicune, resten er bare langtekelig og kjedelig.
 
Tenkte jeg skulle sette opp et aldri så lite Pokègal forum i dag. Adressen blir vel www.pokegal.moo.no. Gjør det av pur kjedsomhet... Forteller mer når det er satt opp. Men gjør det ferdig i morra.

Natta....ZZZzzzzZZZZ.z.z...zzz.........
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jippi, LeafGreen lå hos en kompis! Og nå som min kjære har vendt til bake dropper jeg planen om å feste raketter i kjønnsorganet på nyttårsaften!

PS. Affable Ostrich liker oss ikke, BUHUUU! Sjekk hans nydelige sign.:tommelopp: (SE også min "kontrings-sign"!) I
1990 var jeg tre(3) år...
 
Tjohei, jeg har ikke spilt på lenge, jeg trenger noe å gjøre mens jeg venter på emerald, vurderer å save pokemonene mine (de sterkeste) og starte på nytt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Lurer på om jeg skal gjøre det samme, men jeg har så mange andre spill nå for tiden... Litt irriterende igrunn!
Er det noen som vet om Emerald garantert vil selges med trådløs link?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Primeape er en fet pokemon ja! En bra pokemon å spille igjennom spillet med!

Men en annen greie: hvorfor S*U*G*E*R alle pokemonene
(de spillbare) i Smash Bros?
 
en venn av meg EIER nesten alle med pikachu når vi spiller Smash...
Det kommer vel annpå spillestilen din osv...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vel personlig foretrekker jeg i alle fall Samus, she rocks! Håper Vi kan få til en Smash Bros. Konkurranse på Neste treff, jeg og herr Alucard er med!
 
Søskenbarnet mitt, Blizzy heter han her på forumet, er jævla flink med pokemonene. Bare tull og tøys at pokemonene suger.