[Mobil] Pokémon GO

Lodin

Der Waaaah
#21
Spillet har ihvertfall bøgga for Skvørtelen jeg fanga i starten er borte. :argh:
Heldigvis fanga jeg en lusen Rattata som var fin så det blir min main foreløpig.

 
Sist redigert:
#23
Tok over mitt første gym i dag \o/

Mista det igjen etter fem minutter :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Tok ikke over NRK for selvom pokeymansene mine er smarte så er jeg fortsatt level tre og dum. :penga:
Fikk dog ganske mange av dem i natt, bla. den jævla Zubaten. :yoshi:
Den skal bli min main for rotter eier.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Telefonen min og serverne hater hverandre så sjelden jeg egentlig får gjort så mye hittil, men ble level tre på vei til jobb med et par fine pokemans. Synes dette er artig jeg! Så får vi se hvor lenge det varer...
 

Terje

mostly harmless
#26
Fyra den opp på jobb og her satt det en Trallala. Så nå har jeg to. Det blir vel gått noen turer i sommer så vi får se.
 

demake

Seksuelt godteri
#29

Lodin

Der Waaaah
#30
Var på posten og Extra nå og stoppa innom noen andre plasser som banken og T-banen. Ikke en eneste jævla mans i sikte. For no forbanna bøff! :argh:
Titta dog på kontoen min nå og sålangt har bare dritet kosta meg litt under fem kroner. Var ikke så ille, men jeg gidder ikke betale masse spenn for dette.

Var forøvrig en radiokis fra NRK som vandra rundt å intervjua folk uttafor Majorstua. Han var utkledd som Ash og jeg holdt lang avstand.
 
#33
Så en Ghastly på Vestre gravlund rett ved der farfar er gravlagt, så det er jo noe. Ellers var serveren nede i dag og ødela dagens fangst etter arbeidstid, som sugde litt. Fikk dog være midtpunt i lunsjen etter at jeg fanget en Pidgey rett foran hu ene som lurte på hvordan spillet fungerte ^^



PS: Mangler en haug i Oslo. Har et rett utenfor jobben som har gitt med 30 pokeballs i dag.
PPS: Spillen er jævelig dårlig. Men det er pokymanz så jeg spiller selvfølgelig. Articuno, I choose you!
 
Sist redigert:

CockMcBalls

El Sabor Professional
#37
Svinsa rundt som en idiot midt på bytorget her i Tavira i går for å prøve å finne en Pidgey - uten hell. Fikk dratt innom hella pokestops da, så nå har jeg sekken full av baller. Er ikke videre imponert doeeee, kanskje det er mer gøy i Oslo.
 
#38
Er det noen som har klart å ta over noen gyms enda? Ser ut som at jeg (i likhet med ingress) er for sent ute til dette og, blir eid hver gang jeg prøver på noe og de vil vel bare bli sterkere og større.

Forøvrig ser jeg nerder surre rundt med dette over alt for tiden.
 
#40
Jeg trodde opprinnelig at siden jeg lasta det ned før det er offentlig tilgjengelig var jeg en av de første og inne før det eksploderte. Spesielt her på Ås, trodde jeg det var tynt mellom pokemontrenerne nå som studentene har sommerfeire.

Den gang ei. Jeg kom nettopp inn fra å ha spist lunsj utenfor her. Midt i lunsjen kom der 8 twentysomethings med mobilen fremme, lo og pekte og kommenterte. Han ene hadde pokemontrener-caps og pikachu-skjorte, og gikk og sang pokemon-sangen.