[Mobil] Pokémon GO

demake

Seksuelt godteri
#41
Er det noen som har klart å ta over noen gyms enda? Ser ut som at jeg (i likhet med ingress) er for sent ute til dette og, blir eid hver gang jeg prøver på noe og de vil vel bare bli sterkere og større.

Forøvrig ser jeg nerder surre rundt med dette over alt for tiden.
Jeg tok over min første gym i dag tidlig, og jeg holder den fortsatt. Jeg er gym leader så detta får jeg MÆTT I POKEPENGER av! \o/

Jeg synes dette er dritgøy. I går så satt jeg nede ved en statue og brukte en lure module. Noen minutter senere så begynner det å flokke masse folk dit. En kommer bort til meg og bare "Spiller du pokemon? Fått noe fett? Kan jeg bare slå meg ned med deg?", og det endte opp ved at vi løp rundt oppe på nygårdshøyden for å lete etter en Abra som vi så på trackeren. Han løp i en retning og jeg i den andre, og om en av oss kom nærmere så ropte han på den andre, og så gjentok vi det helt til vi hadde pinpointa den. Vi fant Abra til slutt, men den var for sterk, og den stakk av fra oss og forsvant helt fra kartet. Jeg aner fortsatt ikke hva han fyren heter, men han var jævla hyggelig, og det var mindre awkward enn samtlige one night stands jeg noensinne har hatt.
 

demake

Seksuelt godteri
#42
Så ja. Etter dere har tatt en gym, gå inn i pokeshopen og trøkk på det skjoldet oppe i høyre hjørne. Da får dere cash og en timer som viser hvor menge dere har holdt den. Den teller ned til noe, men jeg veit ikke hva.
Og husk å sjekk åssen pokemonen du stasjonerte i gymmen har det. Om folk fighten mot den men ikke dreper den, så har du mulighet til å heale den opp igjen.
 

demake

Seksuelt godteri
#44
Mista den første gymmen, men jeg og @Waloran tok en lunchpause på Møhlenpris og tok over to gyms der. Møtte en level 5 noob fra det blå laget som var clueless, så vi lærte han åssen gyms og sånt funka og så jakta vi alle tre sammen på en Golduck som skulle være i nærheten. Vi fant den aldri da, så det var litt nedur.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#46
Dette bildet er høydepunktet i mitt liv, og det ser jeg så ofte at...

GUD GI MEG STYKRE JEG ORKER IKKE MER!!!

Screenshot_20160714-231623.png


- Møkkappen sluker batteri.
- Telefonen blir gloheit.
- Når jeg fanger en pokemon, kommer jeg ofte ikke videre fra "pokemon i pokeball bildet" og må restarte appen.
- Hvis jeg veksler til en annen app og tilbake igjen må jeg ofte logge inn på nytt og se på den jævla eviglange lasteskjermen.

Hvordan er det med oppdateringer av appen når jeg har skaffa den på uortodoks vis? Vil det oppdateres via Play Store som normalt når det blir tilgjengelig?

Når et AAA konsoll eller PC spill lansert meg halvparten så få mangler, så må folk trekke sei. Nå blir det hyllet og lovpriset selvom produktet egentlig er en haug med ræv, som jeg forøvrig digger.

Edit: Det bør nevnes at jeg er i et land hvor ustabil 2G og ISDN WIFI med rekkevidde lik null, er det heteste på markedet, og det hjelper nok særs dårlig på saken. Distrikts Italia jeg ser på deg!
 
Sist redigert:
#47
Da var spillet anskaffet her også.

Foreløpig artig nok, er en del/kun Drowzee her i nærheten og klarte også å fange en Hypno med 200+ i CP når jeg var level 3/4.

Planen er å lokalisere Pokegymsa i byen i morgen for å se hvilke lag som dominerer for så å velge ut i fra det. Blir høyst sannsynlig Mystic uansett, men hvis de har tatt over alle så bør vel jeg by på litt motstand i stedet. I følge kartet så skal det være 7 stk Gyms på vei ned mot sentrum/i sentrum. Nærmeste pokestop er ca 500meter unna der jeg bor, så dette er snasent.

Onkelbarna mine er helt hekta på å se meg spille da, så ble en heller fruktløs runde rundt huset på leit etter pokémons i dag med de på slep - alt i påsyn av resten av familien som ikke helt forstår hva som går av meg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#49
Det er min humor!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Krampedårlige nesten-ordspill er din humor?

Hvordan er det med oppdateringer av appen når jeg har skaffa den på uortodoks vis? Vil det oppdateres via Play Store som normalt når det blir tilgjengelig?
Garantert ikke. Last ned på nytt når det blir gitt ut offesielt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#51
Play store vet ikke om appene som sideloades, dermed vil den heller ikke se etter oppdateringer.
 
#52
Sandefjord er i hvert fall helt dominert av Valor, så valgte Mystic. Pokestops på hvert gatehjørne er det også ^^ fanga 10 pokemons før appen bugga og fikk ikke logget inn igjen.

Festa en Lure Module til en av pokestopsa i parken for å se om det dukket opp noen andre trenere. Kom to på sykkel, snakka med han ene som også var Mystic \o/

Så nå er det bare å trene opp pokémons for å ta over gyms :yoshi:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#55
Jeg er hekta ivaffel. Ikke så mange som spiller det her ennå, så jeg fikk noen blikk da jeg forvillet meg inn på kirkegården blant pensjonister som stelte med gravene for å finne et pokestop. Opplevde også å få en fremmed hund smygende mot leggen min mens jeg var opptatt med å fange en Pokemon og hadde glemt tid og sted.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#56
Vi har... Hehe... Kjørt rundt i sand og knapper i nord-odal for å finne pokemon. XD
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Der viser seg at vi nå bor så perifert at det ikke er pokemon her engang. Det er i det minste noen nede hos svigers og det er en gym ved den lokale kirka. For å finne en pokestop må vi kjøre en mil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Samme! Eller, det er pokemon her da, fanga en Oddish(!!!) ved frokostbordet. Gadd å dra opp telefonen da jeg var på Kiwi, og det er et par pokestops på Stange, og en Gym på jernbanestasjonen. Jeg skal faen meg sykle litt rundt og peile inn steder som skal bli stops og gyms (kirka er en klar kandidat, der er det fuck all akkurat nå) og prøve å sende inn, hvis Hamar kan ha "en rar stein m utsikt t mjøsa" som faens pokestop så kan et par av hjørnesteinsbedriftene her ute i bushen ha det også.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#59
Ikke allverdens her heller, 7-8 pokestops og 4-5 gyms i Råholt sentrum (New Kebabish er et pokestop for dere som har vært her). Har funnet endel pokemons riktignok. Tar en tur til Oslo sentrum på søndag og da, får vi se.