[Mobil] Pokémon GO

#62
Var akkurat ute i Sandefjord med 4 andre, Lure Modules ble stadig plassert rundt om på pokéstops og så flere gå rundt for å fange pokémons rundt 10-11tia, ganske sprøtt.

Spillet frøs og fikk ikke logget inn etter en stund da, noen andre som har samme problemet? Virker nå som jeg er hjemme, men pleier å fryse etter 30-60 min når jeg er ute i feltet, for så å stoppe 1/4 på loadingskjermen på veien inn i spillet igjen, hjelper ikke å restarte appen.

Edit: fant ut av det:
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#63
Nantic har i no intervju bekrefta at de vil satse på ihvertfall få ut spillet i hele Europa. Visse deler av verden blir det verre med, men det er vel ikke så uventa.
Jo også skal de akkurat som med Ingress etterhvert la folk sende forslag til nye stopp og gymmer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#65
Påkkemon er offisielt ute på Android og iOS i Norge i dag. Må på butikken i dag, skal vandre til den som er litt lengre unna istedenfor Remaen som er naboen min. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#66
Får feilmelding i App Store, men antar det retter seg. Burde ikke avinstallert imens. :/
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
Føkkit, lastet ned US-versjon igjen. Play Store - det bare virker.
 
#69
Satt ved siden av brodern, han med iphone 6 og jeg med 5s. Han får lastet ned, mens jeg får beskjed om at det ikke finnes lenger...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#70
Serverproblemer...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#71
Disse serverne ass. Spillet henger seg opp stadig vekk, men det verste var egentlig at jeg hadde sjans til å ta over en gym i området, men spillet hadde ikke lagret at jeg healet Hypnoen min i går kveld. :argh:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#73
Hurry up pls.

image.jpeg
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Har VG sparka folka som jobber med spill? Hva med å la dem skrive skitartikkelen og la dem jobbe litt for penga? De kan gå ut på gata og intervjue gråtende barn som ikke får fange mans.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Skaff deg et liv, sånn som meg, som bruker tida mi på å uffe meg over hva andre bruker sin på. Jfr. også den derre "turn in your man card"-greia på face, for det er så jævla mandig å bitche over hva andre menn driver med.