[Mobil] Pokémon GO

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg vet da det, men når du refererer til laget er det uansett et egennavn! (Jeg sjekka også posthistorien din for å se om du skriver britisk-engelsk konsekvent, og det gjør du ikke så ikke kom her og kom her)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er fortsatt ikke feil. Og det skrives "egennavn".
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
En wild rottweiler appeara i dag da jeg gikk gjennom Myraløkka på vei til jobb for å senke noen mans. Hoppa opp på meg og sleva ned min nystrøkne kontorskjorte. Ble en liten skjennepreken om båndtvang til Narko-Ole som tafatt sto og prøvde å plystre drittbikkja tilbake da ja. Fikk i det minste fanga et par Poliwags.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Serverne fungerer etter fire! I dag var det Facebook-event, "Lure-party #2" i Kirkeparken (med tre veldig nære pokestops) og det var over 150 mennesker som satt og fanget småkryp i dag. Forvirret en god del turister og eldre mennesker merket jeg. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
Serverne krasjer etter ni! På grensen til solstikk etter pokesafari langs Akerselva i 25 grader i hele ettermiddag, innimellom utepilsslaga.

Nødladerindustrien tjener gode penger på denne faden ihvertfall..
 
Event i Frognerparken klokken fem i dag (ved fontenen). Og i går klekket jeg ut en Weedle og en Drowzee fra 10 km egg. Good times.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Visstnok bør man spare opp 70 'mons å evolve før man bruker Lucky Egg, for det er antallet man rekker på en halvtime. Trenger bare et lass tålmodighet.
 

Nabbe

Har fin hatt.
This is Zubat country. Seriøst. Det er så mange av dem i området rundt her at jeg går i spinn. Drowzees også, men ikke på langt nær like ekstremt.

Ellers da, så har klekket egg og fanget mons i dag. Klekker vel enda et egg på vei til jobb om noen timer. Og jo, jeg så en dude regelrett gå på et tre tidligere i dag. Pokemon-jakt er ikke uten risiko.