Portal 2

Lodin

Der Waaaah
Yaaay!
Portal 2 DLC #1 will offer new test chambers for players, leaderboards, challenge mode for single and multiplayer modes, and more.

Targeted for release this summer, Portal 2 DLC #1 will be offered free of charge for the PC, Mac, Xbox 360, and PS3.

D

Deleted member 91

Gjest
Så flott, da slutter vel mesterrasefittene å grine over konsollifiseringa dahahahahahhahahhahahahaa

hæ.

Lodin

Der Waaaah
Det er for lett og for kort og ikke så morsomt som enern og man kan kjøpe hatter til robotene og alt er konsoller sin skyld. :ras:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hadde du hørt podcasten hadde du funnet ut at Spillegal er enige med deg, men flinkere til å beskrive hvorfor.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Men var dere flinkere enn Yahtzee? Muligens. Men sa dere det raskt med britisk aksent? NEI.

Buggz: Pøh, du gnurra nå fælt når jeg sa jeg likte eneren bedre, hvæffal. Men, takk for påminnelsen om podcasten, legger den inn på telefonen så den er klar til neste busstur nå!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi er fire om podcasten vettu. Jeg advarer igjen, lydkvaliteten er helt utrolig ræva (men bedre utstyr er allerede anskaffet og testet).

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette er en offisiell uttalelse fra Spillegal-konsernet:

"Om du ikke har spilt Portal og Portal 2, gjør det så fort som mulig."

Takk for meg *glede seg*

demake

Seksuelt godteri
Nå er æddånnen ute, og har stått og lasta ned i hele natt og er fortsatt på 53 pros~eeeent.
1,3 GB...

Jeg DREPER DEG NETCOM!!!!