Portal 2

demake

Seksuelt godteri
#21
Kjære Klara Klok.

Blir grinings i heimen snart. Jeg har i to år forsøkt å få den bedre halvdelen (moar liek 1/4) til å bli interessert i spill.
Har vært fiasko helt til jeg dro fram Portal som skapte stor w00t i stua.
At Portal 2 blir coop multiplayer er rosinen i pølsa, men, det er et men.
Han er midt i masteroppgaveskrivinga, og ligger litt bak skjema, og Portal er derfor bannlyst i heimen frem til den 11 august :sukk:" class=

Kan jeg spille singelplayeren i smug ( :smug: ), eller er det et tillitsbrudd?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Den halvdelen som ikke liker spill er den vprre halvdelen, end of diskusjon.
 

demake

Seksuelt godteri
#23
Skal ikke nekte for det.

Jeg er derimot over meg av lykke for at Portal ble suksess jaffal. En god start.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Lagde du et notat der?

Ryktes forøvrig at P2 blir slippi tidligere enn neste uke. Må se å få ut fingern og kjøpe samt preloade.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#25
Kjøre Klara klok: Jeg har vurdert å prøve å få madammen til å prøve portal 2, men det er litt kjipt å punge ut 30€ for å prøve noe som kan gå i dass. Finnes det noen måter å teste ut 2 playas uten å bruke penger?

Mvh Frederick Tangen
 

Lodin

Der Waaaah
#26
De har ikke anonsert noen demo, men det kommer vel etterhvert. Om den har coop er vel tvilsomt. Kanskje kjøpe det til PS3 siden det følger med PC versjon der?

Og sånn ellers, sitter å preloader her og skiten er på faens 10 gig. Til sammenligning er P1 på litt under 3 gig og det var etter at de bloata det med masse nye kart og kommentarspor. Her lurer jeg altså på hva faen Valve har stappa i spillen denne gangen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Jeg tenker faktisk å kjøpe PS3-versjonen siden man får med en steamversjon, men jeg frykter at man bare kan spille en av dem online om gangen (?) :(

Gleder meg forresten veldig. Dette blir saker!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Kjære Klara Klok.

Blir grinings i heimen snart. Jeg har i to år forsøkt å få den bedre halvdelen (moar liek 1/4) til å bli interessert i spill.
Har vært fiasko helt til jeg dro fram Portal som skapte stor w00t i stua.
At Portal 2 blir coop multiplayer er rosinen i pølsa, men, det er et men.
Han er midt i masteroppgaveskrivinga, og ligger litt bak skjema, og Portal er derfor bannlyst i heimen frem til den 11 august :sukk:" title=" class=

Kan jeg spille singelplayeren i smug ( :smug: ), eller er det et tillitsbrudd?
Hei Gutt15

Alle husker jo hvor fort humoren i det første Portal-spillet ble fullstendig ødelagt av internett. Kanskje kjæresten din hadde syns det var greit om du spilte gjennom singleplayeren så fort spillet kom ut, men sparte co-op-delen til han hadde tid til å spille med deg? Det er jo som kjent to forskjellige campaigns.

Mvh Klara Klok

Jeg tenker faktisk å kjøpe PS3-versjonen siden man får med en steamversjon, men jeg frykter at man bare kan spille en av dem online om gangen (?) :(

Gleder meg forresten veldig. Dette blir saker!
Hei jente 19

Jeg tror dessverre det er slik du frykter. Det virker som om CD-keyen knyttes til accounten din (som da brukes på begge maskiner), så å spille co-op online med samme eksemplar hadde blitt litt som å spille co-op med samme Steam-eksemplar, i hvert fall så vidt jeg forstår det:

In the spirit of Steam Play, linked players of the PS3™ version of Portal 2 can also access and play their copy of Portal 2 on any PC or Mac by redeeming an in-box access code on their computer. The Steam client verifies the linked customer and then lists Portal 2 among their library of Steam games for PC and Mac.
Så sånn er det. Halvklok hilsen fra Klara Klok
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Alle husker jo hvor fort humoren i det første Portal-spillet ble fullstendig ødelagt av internett.
I relaterte nyheter er 360 og PS3 versjonene lekka så det kan være lurt å holde seg unna rævhøl som 4chan for å unngå spoilere.
Også in before piracy is killing PC gaming!!! :ras:
 
#37
Jeg kjøpte endelig Super Meat boy siden jeg aldri faktisk ... Kjøpte det. Kverker dat shit med ps3(wins again)-kontrollen as we speak.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Så var det det med at de har stilt så sinnsykt høye krav til hvor mye de spillen må spilles at grensa ikke ville blitt brutt før langt uti neste uke. Meh.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Husk at folk ikke er hjemme fra jobb på ... vestkysten (?) ennå. Det sparker nok i gang mer etterhvert. Så også noen regne på SA at selv om de ikke gikk fortere enn det gjorde på de første prosentene ville det fortsatt blitt før vanlig release. Men men osv.