Portal 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Likte deg bedre før, da det innimellom kom noe som ikke var en lett omskriving av "jeg er så kul som laster ned piratkopierte spill ass".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Bare tipser om at jeg sjekka innom Portal 2-sida akkurat nå, og Glados driver og teller opp potetene folk har samla (nesten en halv million). Kanskje dette er et tegn om at greiene låses opp snart?
 
#45
Vil da tro at Glados rebooter når dritten ikke har mer "strøm" (auxiliary power), så får håpe på det. hvor lang tid det vil ta klarer jeg ikke helt å tyde men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Tenkte akkurat det samma selv. Tok en høyst uvitenskapelig utregning istad (bare gløtta på telleren med ett minutts mellomrom) og kom fram til at den teller opp rundt 700 poteter i minuttet. Siden det er 405.000 poteter igjen å telle opp i skrivende stund, kommer det til å ta cirka ni og en halv time før skiten er ferdig. Bah.
 
#47
Jobber fra ni til fem imorra. Verden. Pul.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#48
Det skal sies at den counteren går fortere hvis flere spiller et av spillene i den derre potatopacken.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#52
Jeg tør ikke spille det alene. Og ungen kan ikke være der hvis jeg spiller det, for jeg skriker så jævlig...

oh my god.

JEG VET HVA DERE SKAL SPILLE HOS FILIP!!! =D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#55
9.5 hos IGN, vil spille dette spillet! For oss undermennesker, er det i butikken i dag, i morgen, kommer jesus med det mot helgen eller?