Post count?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
#61
Ikke krangle slik! :holdkjeft:

Når det gjelder postcounten intereserer det meg opp i ryggen. Blir bare tullete e-penis vifting av slik.
 
#62
Fjerner man postcounten, fjerner man selve hiearkiet blant tøffingene og spyttslikkerene. Det forsvinner, til en viss grad. Såeh, jeg svarer Grandiosa > Big One.
 
#63
Opprinnelig skrevet av Yetipants+15.07.2005, 15.40-->
<!--QuoteBegin-Luthien
@15.07.2005, 14.47
Det er jo å bare ta en titt på Mario, er han stor så er e-penisen din også det. :)
242304​
Jeg liker måten du antyder at også dere kvinner har e-penis. "E-vagina" høres bare ikke like kult ut.
242314​
[/b]
Jeg tror heller det er E-pupper, E-rompe og E-blondt-og-langt-hår de får. Kjønnsorganet er mannens stolthet og kvinnens skam.

Det er forøvrig bra at dere har fjernet innleggstelleren - kanskje Martin slutter å spamme forumet nå?
 
#64
Akkurat på denne posten får jeg 1000 innlegg =D

Så nå er det snart på tide at vi får Post-count tilbake så alle kan se hvor tøff jeg er =D
 
#65
Få tilbake postcounten: Mer blotting av e-penis og andre e-lem.

Allikevel må vi ha tilbake post counten! Vi må.
 
#66
Skjønner ikke engang vitsen med postcount jeg.
Og enda minre at noen bryr seg om den i det hele tatt, hva er den greia der for noe da? Får man liksom høyere status av høyere postcount??

Spiller ingen rolle for meg om den er av eller på.
 

Sancti

Terrorkatt
#67
Jeg slettet nettopp 43 innlegg fra denne tråden som ikke hadde noe som helst med topic å gjøre, og jeg forventer at jeg ikke trenger å slette 43 nye. *daske*
 
#68
Men min var jo så bra. *Grine*

Uansett, hvorfor er det en del uviktige homoer som har spessiel Mario? Jeg vil også ha en tøff Mario :(
 
#70
¨




<- roxor mario \m/
 
#77
Det er bare Impywimpy som har en Bowser, siden han er en person som har bemerket seg såpass på forumet at han har blitt tildelt en spesiell figur av Endre, eller noen andre i ledelsen.

Hvertfall slik jeg har oppfattet det.
 

Sancti

Terrorkatt
#78
Folk som utmerker seg kan få spesielle ikoner. Dette er ikke noe man får ved å spørre om å få (tvert imot).
Emnet er nå stengt. Postcounten er synlig i profilen, men forblir skjult i innleggene. Flere endringer kan bli gjort her senere.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.