Problemer?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Klaymen @ 09.06.07, 17.04) 69578
Så, hvem er det som har redigert alle medlmestitlene? Klaymen er ingen hoborg![/b]
SITAT(Tales @ 17.06.07, 16.53) 70702
Kan noen fjerne tittelen min?[/b]
Fix'd og fix'd.
 
Neida, trenger ikke kjøpe nytt domenet. Domenet heter "spillegal.no", og det er ikke rocket science for å få det til å fungere både med og uten www.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Revan @ 17.06.07, 21.58) 70741
Kan jeg få tittelen "Bedre enn Hazen i GoW"?[/b]
Klart det! Fiksa. Skrev til og med hele navnet på spillet.
 

Endre

Ødela forumet
SITAT(sheriffen @ 17.06.07, 22.59) 70753
Neida, trenger ikke kjøpe nytt domenet. Domenet heter "spillegal.no", og det er ikke rocket science for å få det til å fungere både med og uten www.
[/b]
Beklager at jeg ikke har svart på dette før, men jeg har ikke hatt muligheten til å styre www-videresendinger i en liten stund på grunn av samarbeidet med DW. Nå som jeg har kontroll over navnetjeneren igjen, skal dette være i orden i løpet av noen timer (det tar nok tid før det er oppdatert for alle).
 

Endre

Ødela forumet
Nå som samarbeidet med DW er over (sjekk egen tråd), må jeg først skaffe meg en vB-lisens. Jeg tør ikke love noe, men det kommer.
 

Endre

Ødela forumet
Jeg er aldri spesielt flink til å fortelle medlemmene hva som skjer, men siden dere ble nødt til å lide gjennom pressekonferansen for en tid tilbake, føler jeg at jeg skylder dere litt.

Det begynte med litt småkrangling om ting som ikke var så fryktelig viktig, men det fikk meg til å tenke på at jeg kanskje ikke var forberedt på å inngå kompromisser for løsninger jeg i utgangspunktet ikke synes var gode nok.

Jeg fikk også inntrykk av at brukerne på SG ikke var noe å samle på, og at det var viktig for de at SG skulle vokse, slik at det kom inn nye (og mindre kritiske) folk. For min del setter jeg pris på at det er flere som er kritiske her, spesielt de som er flinke til å argumentere for seg i de spillrelaterte trådene, det er noe av det som gjør Spillegal spennende. Alt i alt ble jeg skeptisk til å samarbeide med noen som ikke engang satt pris på det vi har, og jeg ønsket å avslutte det før vi begynte med for mye (uten at vi egentlig hadde gjort mye i det hele tatt, det lille som ble gjort var for det meste av meg, Scary Paladin og Yetipants).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det synes jeg i etterpåklokskapens lys var tydelig på et ganske tidlig stadium i samarbeidet. Hvis DW skulle ha noe å tjene på SG, måtte jo nødvendigvis forumet gjøres større, og da måtte minsteskravet til nye medlemmer for å få aksept i miljøet senkes så drastisk at det ville skremt bort den harde kjernen. Slik jeg så det hadde vi alt å tape på at DirtyWorker kjøre sin forumstandardisering av SG før å gjøre oss til en av mange i stedet for å stå i en særstilling.
 
jeg sier det samme som jeg sa til en viss person over msn første gang jeg hørte om hele greia;

Hvis dere først skal jage bort alle folka osm gjør spillegal verdt å besøke, hvorfor ikke bare lage en ny side? Som om navnet Spillegal sier folk bortsett fra de aktive så sinnsykt mye.
 
Hvaffaen skjedde!?
 
For min del setter jeg pris på at det er flere som er kritiske her, spesielt de som er flinke til å argumentere for seg i de spillrelaterte trådene, det er noe av det som gjør Spillegal spennende.
[/b]
Det kiler alltid litt i magen når du snakker om meg :)

Men like greit, tror SG klarer fint å stå alene. Så lenge vi har hverandre, trenger vi ingen andre...

2 be gay, is okey....


Syntes også denne burde blir vår sang
 
Me want's sthe CD :p må vell ha Aqua og Boyzvoice i samma slengen. hms.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du har skiftet den ut med en .gif som ikke er animert? Ser nesten sånn ut, eller så har imageshack voldtatt deg.