Problemer?

K999

Keystone State Of Mind
Men det har ikke alltid vært sånn?
Kan huske i starten av forumet, at jeg spurte hvorfor ikke post counten var høyere, men nå ble jeg forvirret, siden den liksom ikke skulle telle på "ikke spillrelatert" forumet.
 

K999

Keystone State Of Mind
Åja, så det skjer faktisk hos alle. Har merket det i mange måneder. Ikke her hjemme, for her er Spillegal hjemmesiden min, men hos venner når jeg skriver inn url-en. Da stemmer jeg også for at det fikses.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Hvorfor mistet vi egentlig evnen til å skifte teksten under avatarene våre? Den jeg har nå passer ikke akkurat til en Tom Waits-avatar... :ermm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå passer den. Fo rizzle.

Og hvis ikke jeg husker helt feil, er du bare litt under 1.600 innlegg unna å kunne redigere medlemstittelen din sjæl.
 

K999

Keystone State Of Mind
Så man trenger rundt 2000 innlegg for å kunne redigere medlemstittelen?
Trodde ikke at forumet skulle være slik lengre, skal ikke all postcount kuttes vekk?

Edit: Hvem fucka til medlemstittelen min?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vel, dere vet hvordan det er når Endre får sine innfall.

- «Kun innlegg i spill-relaterte fora teller!»
- «Nei forresten, ingen post count!»
- «Hey, jeg fjerner muligheten til å redigere medlemstittel, så blir det en belønning for de med høy postcount!»
- «Nicholas og Jedipants som forumsjefer!»
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det hender han glemmer å ta pillene sine.
 

Endre

Ødela forumet
SITAT
Vel, dere vet hvordan det er når Endre får sine innfall.[/b]
- Oh, I'm afraid I've had one of my trademark changes of heart.

Innlegg i Generelt øker innleggstelleren (igjen), til tross for at den bare er synlig i profilen og et par andre steder. Tror ikke det er så altfor mange her som bryr seg om innleggstelleren uansett, men for de få som sjekker, er det vel greit at aktiviteten i den seksjonen også regnes med.


Jeg må innrømme at jeg ikke helt husker motivasjonen bak å fjerne telleverket her (det var sikkert noe om å begrense spamming), og at jeg faktisk hadde glemt at det var sånn fortsatt. Jeg kan gjenoppbygge telleren for hvert medlem, slik at den viser hvor mange innlegg folk har med innleggene i Generelt, men da tror jeg de fleste vil miste en del innlegg på grunn av de som er slettet osv.

Redigert: Det er moderatorene som skifter medlemstitler.
 

Endre

Ødela forumet
Det er vanlig for de fleste fora på nett, så det blir egentlig merkelig om vi skal oppdatere innleggstelleren fra tid til annen. Vi har heller ikke slettet innlegg ordentlig på en god stund, men legger de heller i en kategori hvor bare vi kan se de.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
En ting jeg nettopp kom på, hvorfor kan man ikke velge om man vil inkludere redigeringsinformasjon selv lenger? Det ser jo stygt ut, spesielt hvis man kun skal rette en ørliten skrivefeil eller tegnsettingsfeil. :(
 

Jante

privileged CIS shitlord
Burde være slik at hvis man redigerer innlegget sitt innen noen minutter etter at man posta det så kom ikke den der teite "Mandark har tukla med dette inlegget"-beskjeden spruta utover.