Problemer?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#61
Til de på den forrige siden: "Mitt kontrollpanel" er et rimelig bra hint.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#63
Gidder dere legge til Invision-skinnet i utseendevalg igjen, eller? Dette skinnet er ikke så alt for pent.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#64
Skal kodene på smileyene oversettes snart? De heter fortsatt ting som «mellow» og «unsure», og et litt mer logisk navn på :eng101: enn «eng101» hadde jo vært å foretrekke. Dessuten mangler vi flere av smilefjesene vi hadde før, bl.a. :ehm...: og :svette:, uten at det har kommet erstatninger for dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
SITAT(Houseman @ 12.05.2006, 01.31) 2934
[...] et litt mer logisk navn på :eng101: enn «eng101» hadde jo vært å foretrekke.[/b]
Han heter jo Eng101. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#67
Ikke hør på den kjetteren, han vet ikke hva han snakker om. Han vil vel at den skal hete :pekestokk:, :lærer: eller noe annet hårreisende.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
Han ville nok det, men det ser jo da ikke ut som om han får det som han vil. Men de andre kodene finnes det ikke noen grunn til ikke å oversette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Det gjør det, vettu. Skal se på det i helga, siden ingen andre gidder. :p
Og bare for deg, Houseman, har jeg nå oversatt emote-kodene.
(Okay, så har det irritert meg også.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Å begrunne sine uttalelser er visstnok siste mote, har jeg hørt. Du fikk ikke rundskrivet eller, Aslak?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#73
Hvorfor heter =D "= D" og ikke "Q"? :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Driver og hakser sammen litt spoiler-tag-bisniss også, men jeg trenger litt hjelp. Følg med:
Opprinnelig skrevet av NISSEN OMG
I denne blokka er det et bilde av et par anførselstegn øverst til høyre, sant?
Vel, det er også med et bilde i spoiler-blokka, men det er et døvt bilde av Abbott og Costello eller hva de heter. Og det er jo kjipt. Noen forslag til hva jeg kan bytte det ut med?

Har bare ett halvbra forslag selv; et bilde av Tyler Durden.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#76
Et svart-hvitt bilde av Dumbledore med øynene rullet opp i skallen.
 
#78
Når jeg går inn på profilen min står det at jeg har totalt 13 poster på det nye forumet, hvorav 12 av de er under emnet "Musikk". Dette stemmer ikke i det hele tatt, da jeg har postet minst 30 poster tilsammen i de forskjellige emnene.

Ikke at dette er noe jeg gråter over, men jeg lurer på hvorfor det er slik med min profil. Noen innspill?
 
#80
SITAT(Thinaran @ 12.05.2006, 20.24) 3086
Fordi det ser 'tard ut når man skriver :q: på IRC. Akkurat som når sortulv og Lodde skriver :v:.
[/b]


Jeg synes forresten SG må adoptere det smilefjeset. Og :eng101: SKAL hete «eng101».