Som flere av dere allerede vet, så har jeg nettopp kjøpt meg en PS2, og da kun pga Final Fantasy-spilla.
Men det er jo dumt å kjøpe en dyr PS2 kun for tre spill, så det jeg har tenkt til å spørre om er: Hvilke PS2-spill er must-haves? Og da tenker jeg på eksklusive spill, ikke spill som GTA og Prince of Persia: SoT, som er bedre på andre plattformer.
Jeg liker RPG-er (japanske sådanne), adventure, survival horror, og action-spill. Alt av bil, sport, og skateboard holder jeg meg unna.
MGS2 er vel obligatorisk, men er det noe vits å gå for den dyrere Substance-versjonen?
Silent Hill 2 har jeg allerede kjøpt, på anbefaling av Aquila.
Jeg har også hørt gode ting om Jak & Daxter, eller var det Ratchet & Clank?
Og viktigst; hvilke perler kan jeg finne billig brukt eller i tilbudskassa på Spider-Man?
								Men det er jo dumt å kjøpe en dyr PS2 kun for tre spill, så det jeg har tenkt til å spørre om er: Hvilke PS2-spill er must-haves? Og da tenker jeg på eksklusive spill, ikke spill som GTA og Prince of Persia: SoT, som er bedre på andre plattformer.
Jeg liker RPG-er (japanske sådanne), adventure, survival horror, og action-spill. Alt av bil, sport, og skateboard holder jeg meg unna.
MGS2 er vel obligatorisk, men er det noe vits å gå for den dyrere Substance-versjonen?
Silent Hill 2 har jeg allerede kjøpt, på anbefaling av Aquila.
Jeg har også hørt gode ting om Jak & Daxter, eller var det Ratchet & Clank?
Og viktigst; hvilke perler kan jeg finne billig brukt eller i tilbudskassa på Spider-Man?

Kom igjen da, nå skrev jeg t.o.m at man enten elsker det eller misliker det. Dette er jo tross alt et emne der man skulle nevne hva en mente var must haves for ps2. Jeg mener det spillet i det minste må prøves. Jeg vet at du misliker spillet, men det betyr ikke at alle andre gjør det.