PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

SHDR

Gullmedlem
Noe generiske skudd, og jeg skjønner selvsagt ikke noe av hva filmene skal dreie seg om, bortsett fra "kule" ting som triksing med sykkel og kopper. Sånn slice of life-cool heller enn livsstils-cool, og disassosiert fra gaming akkurat slik det må være. Der tråkka Microsoft midt i salaten, med ekstremt maskuline, aggressive og nerdete reklamekampanjer som nok traff en del fjortenåringer midt i blinken og bomma på hele resten av markedet.

Jeg tipper den musikkstilen i bakgrunnen der kommer til å være drittrendy om et halvt år, med mindre den er det allerede (jeg hører så mye på radio!) og den "This is Living"-fonten har allerede vokst på meg. Tror den kommer til å gjøre seg.

SITAT(NiloPilo @ 05.09.06, 17.42) 22771
Vett du hva, nå har denne pris klaginga blitt så jævlig irriterende, fattige homser!

Hvis dere ikke har spenn, så ikke kjøp PS3 da. Enkelt og greit, men for oss som digger MGS og TEKKEN, så kjøper vi denne "breadstation"

LENGE LEVE THE BEST BEAT'em up konsollen! PS3 wooohoo
[/b]
De fleste sutrer jo ikke over at de ikke har råd til maskinen, men at maskinen ikke er verdt den høye prisen.

Det blir litt som å si at jeg er fattig bare fordi jeg ikke kaster penger ut av vinduet.

De skal ha for å være kreative, noe som er ekstremt viktig når det gjelder reklame...

Men fortsatt ingen unnskyldning for å overprise som faen...

SITAT(Agahnim @ 05.09.06, 17.21) 22803
De fleste sutrer jo ikke over at de ikke har råd til maskinen, men at maskinen ikke er verdt den høye prisen.

Det blir litt som å si at jeg er fattig bare fordi jeg ikke kaster penger ut av vinduet.
[/b]
Men hvordan er alle så sure på at PS3 er som å kaste pengene ut vinduet? Den har jo det meste av alt, hvilken teknisk detalj eller egenskap er det denne maskinen mangler i forhold til de andre konsollene? Den skal jo på papiret være bedre enn alle de andre... skal den ikke?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De skal også ha for å være helt usaklige, noe som er ekstremt uviktig når det gjelder reklame.

EDIT:
Nilo: nei, det skal den ikke.

SITAT(NiloPilo @ 05.09.06, 21.56) 22839
Men hvordan er alle så sure på at PS3 er som å kaste pengene ut vinduet? Den har jo det meste av alt, hvilken teknisk detalj eller egenskap er det denne maskinen mangler i forhold til de andre konsollene? Den skal jo på papiret være bedre enn alle de andre... skal den ikke?
[/b]
Den mangler gode, ekslusive spill. Akkurat nå er det bare MGS4 som frister meg og det spillet alene er faenmeg ikke verdt 6600 spenn.

Usaklige? Det ligger nok veldig mye bak reklamene deres som knyttes opp mot selve produktet. Hvis ikke du ser hva bildet lodin postet prøver å si burde du tenke deg litt om... Og når det gjelder disse 6 kortfilmene den traileren viste behøver man ikke å være et geni for å finne ut hva de prøver å få frem. grunnen til at de har realtime filmer har jo noe med at de prøver å få frem den realistsiske følelsen konsollen skal gi deg, der "This is living" kommer inn... Det kan diskuteres, men det er nå slik jeg tolker det...

Spill? Tro meg! eller du tenger ikke å tro meg. Men Playstation er jo kjent for å ha det meste av spill. Ser kanskje ikke lyst ut enda nei. Men det er bare å vente å se, så kommer nok flere gode spill som tar av.

Lodin

Der Waaaah
Det eneste det forteller meg er at PS2 er for trusesniffende franskmenn og at reklamefolka Sony hyrer har for stort budsjett og for godt betalt. :p

SITAT(NiloPilo @ 05.09.06, 22.03) 22844
Spill? Tro meg! eller du tenger ikke å tro meg. Men Playstation er jo kjent for å ha det meste av spill. Ser kanskje ikke lyst ut enda nei. Men det er bare å vente å se, så kommer nok flere gode spill som tar av.
[/b]
Ja, men er det ikke da bedre å vente til maskinen er billigere og bedre? De første maskinene som blir sendt ut pleier alltid å ha noen problemer som løses etter relativt kort tid.

Jo da! der er jeg helt enig med deg! Helt greit og kjøpe konsollen i etter tid, men da syntes jeg det er dumt å kritisere sony fordi de har prisen så høy. De skal jo tjene på dette.. og hadde det vært for meg så hadde jeg sikkert satt prisen slik som den er nå. De tjener jo rått på at "hardcore sony nærder" kjøper konsollen med en gang.. det er jo genialt spør du meg.

Mens nintendo, måtte sette prisen lavere, nettopp fordi de veit at sony ikke kunne gå så langt ned.

Når jeg tenker Nintendo, tenker jeg Toyota
Når jeg tenker Playstation, tenker jeg Ferarri

Edit: Når jeg tenker 360,... så...så veit jeg faktisk ikke hva jeg kan sammenligne det med..noen forslag?

Han begjærer PS2 riktig nok, noe som ikke akkurat er en negativ ting å bruke som reklame, pluss at den er morsom... Ikke det at jeg ler veldig høyt nå, men artig er det, har mye med orginalitet og å gjøre noe uventet, noe som de fleste oppfatter som urbant og kult, dermed blir playstation kult. Er vel derfor det er så mange som ikke er noe særlig til gamere i de fleste tilfeller har en PS2 istede for xbox og gamecube, tror det kommer til å bli sånn nå også, vel Wii har jo en stor fordel med sin nye teknologi som kommer til å gjøre de til en hit blant disse singstar folka... Men tror ikke xbox360 er no videre populær blant disse...

Så egentlig, så lenge PS3 kan by på singstar-aktige spill så har den nok gode muligheter til å overleve ganske lenge...

Nilopilo, skjønner ikke hvordan du kan forsvare at sony har latterlige høye prisen!?

Her har du en Toyota:

Her ahr du en Ferrari:

edit: svært bilde:sukk:

Også kaller vi Xbox360 for en dodge:

Så har vi tre lekkre merker, der ferrarien er dyrest, men ikke best... Den er dyrest fordi ferrari tror de er så kule...

Tenkte litt mer slik jeg....

HER har du en Toyota:

HER har du en Ferrari:

bare min tenke måte...

Xbox 360 har vi her...

Er kanskje fordi marlboro er sponsern tril ferrari,, but u get the ponit, dont yah?????

PS3, deilig, digg, dyr ahhh man!
Nintendo, greit og kjøre, helt oko...billig
360...... har ikke ord..

Vel, hvis du tenker damer når du ser hører navnet ferrari sier vel det sitt om hvor overfladisk man er.

PS3 er latterlig dyrt, men de vet å profiliere seg og nå ut til andre folk enn gamere. Men den er nok ikke så utrolig mye råere nei.

Status
Stengt for ytterligere svar.