SITAT(Maximum @ 04.10.06, 23.06) 26480
Hør her kjakan, ha nå baller til å stå for det du mener samtidig som du bruker ordene du kan for å få det frem om du skal diskutere med noen! Å bare slenge inn en quote fra en av mine tidligere poster uten noen som helst form for kommentar er meningsløst!
Her skal jeg komme med en oppsummering av hva jeg klager på og
ikke klager på.
Følgende ting skjedde på eventen:
1. PS3-maskinene måtte restartes i hytt&pine. Greit nok det, PS3 er ikke ferdigutviklet. Sånt skjer.
2. Antageligvis (ingen konkrete bevis annet enn bilder av vifter og at det er det mest plausible) veldig varmt rundt enhetene. Om enn dårlig planlagt kan slikt skje, no stress.
3. Sony kommer med følgende smått omformulerte utsagn:
a] Det er alldeles ingen problemer med enhetene eller spillene, og det skyldes I HVERTFALL ikke overoppheting.
b] De har hele forsamlingen som vitne på at alt var perfekt med både PS3 og spill, ingenting skjedde.
Det at de er redde for reaksjoner og sier at PS3 er i funksjonell stand er da vel så noormalt som det kan få blitt, enhver bedrift hadde sagt det om produktet sitt. Det at de derimot sier det ikke oppstod noen problemer som følge av heteslag, og i tillegg mener alle som var der så med sine egne øyne at alt var knirkefritt - selv om maskinene tydeligvis måtte restartes mange mange ganger - det skjønner jeg virkelig ikke.