PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sony vil bare bekrefte at omgivelsene gjorde slik at PS3 ble overheat'a... 360 derimot sleit som faen på begynnelsen fordi den ble overheat'a

Vel, du siktet til at det var maskinvaren og programvaren det var noe galt med. Det sier seg selv at maskiner også trenger luft for å fungere. Pakker man en konsoll inn i et teppe kan man ikke forvente at det skal oppstå problemer. Men det er rart de ikke tørr innrømmet at maskinene deres kan overopphetes om omstendighetene er dårlige... Men det de sikter til er nok at maskinen ikke har noen problemer som gjør at den blir overopphetet i vanlige omstendigheter...

Bare slik at vi holder one thang straight, det skjedde ikke bare med sony. Det samme med "the competitors"

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 04.10.06, 21.35) 26460
Sony vil bare bekrefte at omgivelsene gjorde slik at PS3 ble overheat'a... 360 derimot sleit som faen på begynnelsen fordi den ble overheat'a
[/b]
Nei, det er nettopp det de ikke gjorde. Leste du artikkelen? De nekta helt for noen form for overoppheting, samtidig som de sa at alle som var der så med sine egne øyne hvor fantastisk bra både maskinvare og programvare fungerte. Selv om maskinene ble restarta mange ganger. Mange ganger. Poenget mitt? Hvorfor nekte for BÅDE varmeproblemer og at maskinene hadde litt trøbbel og måtte restartes?

Maximum: jeg har ikke påstått noe som helst angående hvor bra/dårlig programvare/maskinvare er, eller om det er noe galt med noe som helst. Det er jo ikke akkurat unaturlig at konsollen får problemer med høye temperaturer, ei heller at maskinvare/programvare i betastadier ikke fungerer 100%, det sier jo seg selv. Likevel er det nekting i vinkel og parabel på gang. *sigh*

SITAT
Det jeg reagerer på er at de blatant nekter for noensomhelst problemer med BÅDE maskinvare og programvare i den forbindelse [/b]
Var denne jeg tenkte på.

Ja. Som i at de nektet for at maskinvaren og programvaren hadde noe med overopphetingen å gjøre.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er vi enige eller uenige nå? Hva prøver du å fremheve?

[/b]
Andre som ser humoren i denne setningen? :doh:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Maximum @ 04.10.06, 23.06) 26480
Jeg gir opp...
[/b]
Hør her kjakan, ha nå baller til å stå for det du mener samtidig som du bruker ordene du kan for å få det frem om du skal diskutere med noen! Å bare slenge inn en quote fra en av mine tidligere poster uten noen som helst form for kommentar er meningsløst!

Her skal jeg komme med en oppsummering av hva jeg klager på og ikke klager på.
Følgende ting skjedde på eventen:
1. PS3-maskinene måtte restartes i hytt&pine. Greit nok det, PS3 er ikke ferdigutviklet. Sånt skjer.
2. Antageligvis (ingen konkrete bevis annet enn bilder av vifter og at det er det mest plausible) veldig varmt rundt enhetene. Om enn dårlig planlagt kan slikt skje, no stress.
3. Sony kommer med følgende smått omformulerte utsagn:
a] Det er alldeles ingen problemer med enhetene eller spillene, og det skyldes I HVERTFALL ikke overoppheting.
b] De har hele forsamlingen som vitne på at alt var perfekt med både PS3 og spill, ingenting skjedde.

Det at de er redde for reaksjoner og sier at PS3 er i funksjonell stand er da vel så noormalt som det kan få blitt, enhver bedrift hadde sagt det om produktet sitt. Det at de derimot sier det ikke oppstod noen problemer som følge av heteslag, og i tillegg mener alle som var der så med sine egne øyne at alt var knirkefritt - selv om maskinene tydeligvis måtte restartes mange mange ganger - det skjønner jeg virkelig ikke.

Lodin

Der Waaaah
Jo, men denne gangen var det altså som svar på Crazy Kens utallelser om at det ville bli for dyrt for forbrukeren å bruke begge deler.
Her er en tanke Sony, hva med å produsere to kontroller? En vanlig med tilt og en litt dyrer som og har brumlebass?

Novastrum

Feminist-elitist
Hvis de gir med alt på en gang har de ikke noe å kalle "NEW" et halvt år senere. :trollmann:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, det vil ikke være rettferdig mot forbrukeren, for da kan ikke spill basere seg på at kontrolleren har rumble, så da vil det bli et dårlig rumble-tilbud til de som har investert i rumble.

JA

[/b]
Offtopic NiloPilo: PS3 sleit fordi den ble overopphetet. 360 sleit som "faen" på begynnelsen fordi den ble overopphetet.
Altså begge sliter når de blir overopphetet. :blunk: Takk for at du løser den umulige gåten angående elektronikk og varmeutvikling.

Status
Stengt for ytterligere svar.