PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Aleks @ 17.10.06, 18.28) 28695
Xbox 3 (eller hva enn den neste konsollen til MicroSoft kommer til å hete)[/b]
:eng101: Den kommer til å hete Xbox Backside 720 Tailgrab to Nose Manual.
 
SITAT(Yetipants @ 17.10.06, 18.36) 28697
:eng101: Den kommer til å hete Xbox Backside 720 Tailgrab to Nose Manual.
[/b]
Det er faen meg det morsomste jeg har hørt i dag! XD

Var så morsomt at jeg følte for å kvotere deg i signaturen min faktisk.
De burde ansette deg i marketing avdelingen til MiniMyk!
 

Kilik

Lokal moderator
Ser ut til at Sony ikke vil være dårligere enn konkurrentene når det gjelder nedlastbart innhold... Info om nedlastbare spill til PS3: Blast Factor (shmup), Lemmings 2, fl0w (bruker bevegelsessensorer), Go Sudoku!, Swizzle Blocks (Lumines-klone?), Criminal Crackdown (fra God of War-designer David Jaffe). Og de fleste støtter 1080p...
 
SITAT(kilik @ 17.10.06, 20.48) 28740
Ser ut til at Sony ikke vil være dårligere enn konkurrentene når det gjelder nedlastbart innhold... Info om nedlastbare spill til PS3: Blast Factor (shmup), Lemmings 2, fl0w (bruker bevegelsessensorer), Go Sudoku!, Swizzle Blocks (Lumines-klone?), Criminal Crackdown (fra God of War-designer David Jaffe). Og de fleste støtter 1080p...
[/b]
Nei, de vil nok ikke være så mye dårligere når det gjelder nedlastbart innehold, men dyrere tror jeg nok de blir. PlayStation Online blir jo gratis, så da er det jo en selvfølge at det nedlastbare blir dyrere enn Xbox 360 sitt. Tenker meg sånn Lemmings 2 for 100 kroner? :grine:

Uansett, var det ikke noe snakk om at demoene skulle koste en dollar eller to? Det synes jeg ihvertfall er idiotiskt!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Revan @ 17.10.06, 17.52) 28681
så blir det sikkert kult med sånn derrene greier, som kan måle hvor kontrollen er.
[/b]
Som kan hva? Det har vel aldri vært snakk om noe annet enn en ren gyroskopfunksjon, slik som Sidewinder freestyle-kontrollen til Microsoft på slutten av 90-tallet. Den er på ingen måte i stand til å måle hvor kontrollen er, bare hva slags vinkel du holder den i.
 

SHDR

Gullmedlem
Og Sidewinder-kontrollen var jo slik en uforskammet stor suksess. Det kan jo vise seg å forandre seg nå, siden Sony presser alle førstepartiutviklerne sine til å inkludere dårlig tilpasset gyro-støtte, men jeg ville ikke blitt særlig overrasket om funksjonaliteten aldri gikk noen vei.

Homofunksjonalitet. Jeg vil ha risting, dammit!
 
Synes egentlig ikke folk skal bekymre seg så jævlig mye om den vibreringen/ristingen. En eller annen tredjeparts utvikler vil mest sannsynligvis spytte ut en eller annen form for PS3 kontroll som både har risting, auto-fire og alt annet useless crap du trenger til en kontroll.
 
SITAT(kakarlsen @ 17.10.06, 22.20) 28788
Som kan hva? Det har vel aldri vært snakk om noe annet enn en ren gyroskopfunksjon, slik som Sidewinder freestyle-kontrollen til Microsoft på slutten av 90-tallet. Den er på ingen måte i stand til å måle hvor kontrollen er, bare hva slags vinkel du holder den i.
[/b]
Tja.. var vel det jeg mente, men visste ikke helt hvordan jeg skulle si det. :p

Tenker på flyspill, at man vender eller snur på den en måte for å fly opp eller ned.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
SITAT(Aleks @ 18.10.06, 16.18) 29009
....jeg innrømmer min dumhet der! :$

Slik er det når du kommer hjem og oppdager at du ikke har en jævla hårstubb rundt kuken... :grine:
[/b]
 
Så vidt meg bekjent har ikke spillet noen utgiver enda, og dermed ikke annonsert til noen plattformer per dags dato. Ser ut til at de satser multiplattform, men det er vel begrenset hva 8 personer kan få til alene...
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Gratis Linux til PS3. Det er basert på Fedora Core 5, med en integrert E17 desktop, FireFox 1.5.0 og Thunderbird 1.5.0. Vi kan også vente oss andre ting inkludert i pakka. Så da får man en ekstra pc.
 

Kilik

Lokal moderator
Hm, Linux og bruk av vanlige harddisker betyr vel at den kan kjøre homebrew uten modifiseringer? Hvis jeg kan bruke PS3 omtrent som en fullverdig Linux-PC med HD media player, emulatorer, chatting etc. er den nesten verdt de 5500 kronene...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.