[PS4] PS4 bice urn unit

Knack. Men det får vente til jeg har runda Ratchet & Clank Into the Nexus som kommer to uker før til PS3...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er det noe ny info rundt den Killzone bundlen det var snakk om? Prøvde å google meg fram, men lærer aldri at man må spørre på SG for å få varene levert
 
Killzone 2 hadde en håpløs input lag på hele 150ms (Digital Foundry artikkel HER) og jeg kan ikke å huske å ha spillet noen fps spill med så elendig kontroll noensinne. Så i realiteten var 200 kg Rom Marine følelsen bare resultat av dårlig arbeid fra Guerilla sin side (noe de indirekte inrømmer med å gi ut patch etter mye press).

Med Killzone 3 så var resultatet en god del bedre.
Da fikk de ned input lag ned fra 150ms til 116ms og forskjellen var merkbart positivt forbedret uten at det føltes ut som Call of Duty.

Så det derre "It's not a bug, it's a feature" greiene må du lenger ut på landet med :eng:

Har troen på at de ikke går tilbake til gamle synder med neste Killzone.
 

Lodin

Der Waaaah
Over helga slo dramalamaen til i spillpressen. Adam Sessler truer med å trekke sei og folka hos Giant Bomb er forbanna. Hvorfor det?
Vel ytterst få vil si no konkret, men fra flere anonyme hold kommer det nå fram at ytterst få sider vil motta PS4-maskiner til launch. De fleste folk fra pressen vil måtte dra til greier arrangert av Sony og titte på at en representant spiller. Når så "anmeldelsen" er skrevet skal den først sendes til Sony for godkjenning.
Det er også sikkerhetsdill i maskina som hindrer en i å lage egne opptak. Ingen kvikktitter fra GB osv.
Overoppheting er vistnok også et problem, men det høres mer spekulativt ut.
 
Jeg er like gira som de fleste her, men det er vel greit å minne om at å handle konsoll på lanseringsdagen er risikosport.

Med det sagt så har vel Sony bedre rulleblad enn de andre hva gjelder pålitelighet av førsteopplaget – PS3-en jeg kjøpte i hine hårde holdt fint koken lenge etter at 360 #1 tok kvelden.

Spillutvalget var det verre med.
 
Det ligger an til at det blir PS4-kjøp for min del, men jeg kommer nok til å drøye. Det er ikke noe særlig som frister på spillfronten enda, og hvis jeg vil kjøpe en konsoll uten å bruke den kan jeg like greit spare noen spenn og kjøpe en WiiU. Den tar sikkert mindre plass også.
 

Lodin

Der Waaaah
Hvis en ny konsoll har minst ett spill jeg virkelig har lyst på så kjøper jeg den og det har aldri hendt ved Sony eller MS sine launcher. ZombieU var nok til at jeg kunne forsvare kjøp ved launch og jeg står ved at alle som har maskina bør skaffe det siden det er dritbra og en totalt unik opplevelse i sjangeren.

Og sånn ellers velger jeg å tro 100% på denne historien siden ingen møkkasider som Kotaku eller Joystiq skriver om den. De rapporterer om hver minste lille fiseting der ute så når de ikke nevner dette er det fordi de er under NDA.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Etter å endelig å skrapa sammen spenn til PS4, så får jeg tak på den...

... i februar 2014

Så, jeg slenger det ut med engang; Om noen her har bestilt mer enn én (Nilo?) la oss elske sensuelt sammen og evt selg meg den ene?
 
Jeg hadde 1 preoder på komplett og 1 på dustinhome. Komplett fucka opp, så nå har jeg bare 1 igjen på dustinhome. Men skal seff si ifra hvis jeg får tak i 1 til.
 

Lodin

Der Waaaah
Bildet til Nilo er fra Amazon sin lagerhall.
Hva ere du skal spille på jævelen siden du må ha den allerede nå, Shinra? Sånn jeg ser det er det bare Jack og Shit og Jack ble akkurat utsatt til mars.