[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
There should be space in the video game business to make products which are targeted to excel in the visual presentation so they can be judged on those merits alone. Why should such visual masterpieces be tied down by expectation of people who do not understand the true goals of the product. I read many fans wanting to pick this game up based on how it looks so is there no rating system that protects the desires of said fans to be able to take pride in their purchases and know they're receiving a top-rated visual experience without it being dirtied by the expectation of people who don't appreciate the goes of presentation the product has set for itself? I don't know man... I just feel for people who are getting bummed out by these reviews and treated like what they want from the product is a mediocre gaming experience when what they want is in fact an excellent visual experience. If a game says its a platformer then we shouldn't attack it for not being a RTS and in the same right, if a game says its visually stunning then we shouldn't attack it for gameplay. People are even recommending not to purchase this game hence victimizing people who pre-ordered it. Its rather insensitive to come out and tell people not to buy something they've put money towards... AFTER THE FACT. No one likes to be judged for their purchasing decisions so this judgmental atmosphere at the very least seems rather anti-consumer. Aren't media supposed to be on the consumer's side? Finally on the idea that the product is too short... a good product should leave you wanting more. Like when people say you've overeaten when you feel bloated and you should stop eating when you feel you are about to get full.. in essence, you should be wanting more before you stop eating; this is the proper way. Overeating will make you obese and there's nothing good about that so why are we trying to promote over-gaming like its something healthy. The Order should be commended for not piling on the fat with unnecessary content, variety, game length and extra modes and collectable. It cares about the consumer's gaming health. Judged based on its visual fidelity and respect for consumer health, I'd give the order a 9.7 out of 10 but Metacritic won't carry my review on the "reviewer" section so I'll leave it here and I ask journalist to be kinder with their review. We need more products like the order. Dare I say it... I'd like to The Order another one of these!



 

Lodin

Der Waaaah
Kisen som har mekka den guiden har et visst antall sider han må fylle med dill. Når det ikke er fler sitater fra utviklerne og skisser igjen må man jo døtte inn noe.
 

Lodin

Der Waaaah
I morra kommer vistnok oppdateringa som gir maskina skikkelig pausefunksjon så man kan starte opp igjen et spill akkurat der man stoppa. Så er spørsmålet om det funker no bra. Etter sigende ganske tilfeldig på Bone.
 
Ingen nyheter angående Spotify støtte, noe som er litt merkelig mtp Sony sin egen musikk tjeneste forsvinner øyeblikk.
 

Lodin

Der Waaaah
Etter oppdateringa starta jeg Spellunky, satte maskina i standby, starta den opp igjen og... det funka perfekt. Vil dog tippe spill med noe online-komponent hvor man må være logga inn osv. vil slite litt mer med det.
Men men, kjekt å ha pluss at nå har Bonere enda en ting mindre å være blide over.
 
Funker det med Netflix og? Mener at Netflixappen bare setter andre apps i dvale.
 
Lasta ned Spotify på PS4, det er nå en enda bedre konsoll i mine øyne.

Michael Jacksons Thriller mens du skrur på Bloodborne, finnes ikke noe bedre.

PS: Trykk PS knappen mens du er ingame, r1 eller l2 for å bytte sang... epic!
 

Terje

mostly harmless
Om jeg leste annonseringen riktig så kan du styre musikken med telefonen uten å behøve å gå ut av spillet. Har ikke sjekket dette ut så vet ikke noe mer om hvordan det funker enda.
 
Lasta ned Spotify på PS4, det er nå en enda bedre konsoll i mine øyne.

Michael Jacksons Thriller mens du skrur på Bloodborne, finnes ikke noe bedre.

PS: Trykk PS knappen mens du er ingame, r1 eller l2 for å bytte sang... epic!
Multitasking? Åherre.<3
 
Prøvde ut Spotify nå og.. Det er selvfølgelig helt integrert og man kan styre musikken fra pc eller telefon. Selve implementeringen er sømløs, men UIen suger eseltiss. Alt i alt fornøyd da, tenker jeg tar en gjennomkjøring av Wolfenstein med Rammstein i bakgrunnen.

Kan også tenke meg at en XBONE kan erstatte airplay hvis de har/får samme oppsettet. PS4 bråker dessverre litt for mye til at det er et alternativ (mener jeg).
 

Lodin

Der Waaaah
Vent, har du Bone? Ewww!

Og var det ikke sånn at spilla automatisk skrudde av musikk om Spotify kjører? Spellunky gjorde ikke det.
 
Altså, Bone bråker visstnok ikke. PS4 bråker nok til at en streamerbox er å foretrekke. Og nei, jeg har ikke bone, og musikken kjører fint i bakgrunnen mens jeg skyter på ting =D
 

Lodin

Der Waaaah
Bone bråker og ikke bare det. Både Kinecten og strømforsyninga har og vifter som lager lyd. Nei jeg tuller ikke, de putta vifter i strømforsyninga og kameraet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Bone bråker mye mindre enn PS4, bortsett fra når den blir nervøs for overoppheting og setter i gang på lik måte som 360 gjorde. Det har bare skjedd meg en gang.
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, har bare hørt at Bone bråker mer fra de vanlige kildene. Uansett har jeg alltid en PC stående å dure så jeg hører ikke PS4en. På den annen side, lol, du har en Bone. *peke på*
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hah, det gjorde jeg FORRIGE GENERASJON tenk. Velkommen etter ass, fifan.
 

Lodin

Der Waaaah
At du er en Boner fortjener ikke annet enn skam. Beklager.
Kunne tenkt meg å spille Sunsoft Megadrive og Forza Horizon 2, men nei.